• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 4 آذر 1399
کد مطلب : 116782
+
-

فضای مجازی/ تهران از فراز کلکچال


هوای چند روز اخیر پایتخت بارانی بود و به مدد این هوا، شهروندان بعد از مدت‌ها هوای پاک تنفس کردند. برخی هم از این موقعیت استفاده کردند و به کوهنوردی در ارتفاعات تهران رفتند. هادی نیکخواه، ‌فعال توییتری هم عکسی از ارتفاعات کلکچال منتشر کرده و نوشته است: «تهران از ارتفاع ۳هزار متری کلکچال، بعدازظهر امروز».

ای که دستت می‌رسد، یاری رسان!

پاییز و زمستان که می‌رسد غذای کمتری برای حیوانات و پرندگان پیدا می‌شود و در این فصل هستند انسان‌‌هایی که در حد توان‌شان به کمک این حیوانات و پرندگان می‌روند. امیر اسماعیلی، ‌روزنامه‌نگار در صفحه اینستاگرامش عکسی از یکی از همین دوستداران محیط‌زیست منتشر کرده با این شرح که:‌ «چند سالی است تهیه گندم و ریختن برای پرنده‌های پشت پنجره را از عادت‌های اصلی کارهای روزانه‌اش کرده است. مهربانی می‌کند و از آن طرف هم پرنده‌ها نگاهش می‌کنند و هم دعایش. »

سختی شغل قبل از تو سوءتفاهم بود

شغل‌ها بسته به نوع میزان مشقتی که نصیب انجام‌دهنده آن می‌کنند، تفاوت‌های بسیاری با هم دارند. اما عکسی که بهمن هدایتی، کاربر توییتر منتشر کرده است، تمام تعریف‌ها از سختی کار را جابه‌جا کرده. او با انتشار این عکس نوشته است: «هر وقت خواستید از شغلتان نق بزنید، این عکس را به یادتان بیاورید.»

این خبر را به اشتراک بگذارید