• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 4 آذر 1399
کد مطلب : 116779
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ برپایی جشنواره «فرشتگان ماندگار»


نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری فرشتگان ماندگار با رویکرد حمایت از کادر درمان، به‌صورت مجازی برپا می‌شود.  در این جشنواره رقابت در 4بخش صوتی، نوشتاری، فیلم و هنرهای تجسمی است. در این راستا، علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال و در پیج اینستاگرامی هنر ماندگار بارگزاری کنند. مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرشتگان ماندگار، همزمان با روز پرستار در ۲۸آذر۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

انتشار نماهنگ سمفونی «شهرزاد»

نماهنگ سمفونی «شهرزاد» با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» برای ادای احترام و پاسداشت فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا منتشر شد. این موزیک ویدئو شامل سوئیت شماره۶ (اجرای ارکسترال) و سوئیت شماره۹ (اجرای دوئت) از سمفونی شهرزاد است که توسط ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی ۳۰نوازنده بانوی ایرانی، در محوطه باز بنیاد رودکی به سفارش و تهیه کنندگی معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، اجرا و منتشر شده است.

حضور ۸۵کشور در جشنواره پویانمایی تهران

۸۵کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران حضور خواهند داشت. به‌گزارش همشهری، ۱۰۴۳پویانمایی در بخش مسابقه بین‌الملل از ۸۵کشور دنیا و ۴۵۹اثر از هنرمندان ایرانی به بخش مسابقه ایران دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران رسیده است. این جشنواره همچون دوره‌های گذشته در بخش‌های مسابقه ایران و بین‌الملل، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز برگزار می‌شود. جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید