• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 آذر 1399
کد مطلب : 116718
+
-

نکته بازی/ حالا حالاها طول می‌کشد

امیر روستایی بعد از یک سال نیمکت‌نشینی در پرسپولیس راهی پیکان شده و بالاخره در بازی با شهرخودرو توانست به میدان برود. منتها تنها خبری که از روستایی در این بازی منتشر شده مربوط به پنالتی خراب کردنش می‌شده است؛ یک آغاز باشکوه در تیم جدید! باز روستایی خوش‌شانس بود که تیمش درنهایت با یک گل حریف مشهدی را برد و پنالتی سوخته او تأثیری در نتیجه بازی نداشت. در عین حال امثال روستایی خیلی هم قابل ملامت نیستند. بازیکنی که یک سال بیرون از میدان باشد، طبیعی است که حالا حالاها زمان می‌خواهد تا بتواند خودش را نشان بدهد. قصه آریا برزگر و امثال او هم متفاوت نیست. اینها هم آنقدر روی نیمکت نشسته‌اند که معلوم نیست اگر بازی کنند، چه کیفیتی خواهند داشت.

مهلت تمام شد؛ چه می‌کنید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فراکسیون ورزش، مهرماه 2 جلسه جداگانه با هواداران معترض پرسپولیس و استقلال برگزار کردند. همان زمان هم قشنگ معلوم بود این جلسه‌ها جنبه تشریفاتی دارد و قرار نیست خروجی داشته باشد؛ همانطور که وعده بازگرداندن عادل فردوسی‌پور به شبکه 3 یا گرفتن حق پخش تلویزیونی به جایی نرسید. با این حال چون یکی از نمایندگان محترم سقف زمانی تعیین کرده بود، الان می‌خواهیم سلامی خدمت‌شان عرض کنیم. جناب قاضی‌زاده هاشمی که این مدت هم حضور پررنگی در رسانه‌ها داشته‌اند، روز 29مهر اعلام کردند یک‌ماه به وزارت ورزش فرصت داده شده تا بحث فروش سهام 2 باشگاه پیگیری شود.  الان چند روز هم از آن یک‌ماه گذشته؛ چه می‌کنید برادر؟

چرا از «درخواست هواداران» مایه گذاشتید؟
در مورد ماجرای محمود فکری و شیخ دیاباته زیاد حرف زده شده، اما یک نکته هست که هنوز چرایی‌اش را نفهمیده‌ایم؛ اینکه چرا در بیانیه باشگاه استقلال برای اطلاع‌رسانی در مورد احضار شیخ به کمیته انضباطی نوشته شده بود: «بنا به درخواست هواداران برای مبارزه با بازیکن‌سالاری» چنین تصمیمی گرفته شده؟ یعنی وقتی مربی می‌خواهد با بازیکنش برخورد کند، آنقدر برای خودش اقتدار و حق قانونی قائل نیست که به ناچار پشت سنگر هواداران جبهه می‌گیرد؟ مربی حق دارد هر کجا صلاح دید بازیکن خاطی را ادب کند؛ دیگر لازم نیست از مردم مایه بگذارد که. یک استادیوم فریاد می‌زدند محسن مسلمان، برانکو اما به او بازی نمی‌داد. اول مسئولیت تصمیمی را که می‌گیرید بپذیرید، بعد انتظار تثبیت نظم و انضباط را در تیم‌تان داشته باشید.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید