• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 29 آبان 1399
کد مطلب : 116245
+
-

با مردم / ثروتمندان با خفت‌گیری شاید شرایط بد جامعه را درک کنند

با مردم / ثروتمندان با خفت‌گیری شاید شرایط بد جامعه را درک کنند


اینکه مدام خبر سرقت و خفت‌گیری از بالاو پایین شهر می‌رسد شاید ثروتمندان و کاخ‌نشینان را به‌خودشان بیاورد و بفهمند جامعه در چه وضعی به سر می‌برد. با این حال توقع این است که پلیس با تمام قوا جلوی این موضوع را بگیرد. 
روانشاد از تهران 

   پاکدشت در معرض سیل است
پاکدشت به‌ویژه در مواقع بحرانی چون بارش‌های سیل‌آسا و جاری شدن آب‌های سطحی در معرض سیل قرار می‌گیرد و با توجه به موقعیت پاکدشت و کوه‌های قیامدشت که سبب روان شدن آب‌های ناشی از بارش به سمت آن همه ساله در این زمینه مشکل ایجاد می‌شود و مسئولان قرار می‌گذارند مشکل را حل کنند و حتی برای بهره‌مندی و استفاده بهینه از آب‌های سطحی جلسه می‌گذارند، اما به جایی نمی‌رسد و باز در پاییز همان آش است و همان کاسه!
هژبری از پاکدشت

   بازسازی مسکن مهر تخریب شده سرپل ذهاب تمام نشد
قرار بود بازسازی سه بلوک از مسکن مهر تخریب شده سرپل ذهاب سال گذشته به پایان برسد که تاکنون این وعده محقق نشده و هنوز هم تعدادی از ساکنان مسکن مهر در 140کانکس زندگی می‌کنند و مسئولان وعده می‌دهند که تا پایان امسال ساخت این واحدهای مسکن مهر به پایان می‌رسد. تا کی باید دلخوش به وعده‌های مسئولان باشیم آن هم در شرایط کرونایی که رعایت بهداشت و حفظ سلامت بسیار مهم است. 
حسینی از سرپل ذهاب

   نباید جلوی عمل‌های زیبایی در این شرایط گرفته شود؟
آیا شرایط فعلی کرونایی مناسب برای عمل‌های زیبایی است که این میزان تبلیغ روی آن صورت می‌گیرد و عده‌ای همانند یکی از بستگان من خام شده و اقدام به جراحی می‌کنند. این بنده خدا که دنبال فرصتی برای عمل زیبایی بود بعد از جراحی که موفق هم بود به کرونا مبتلا شد و اکنون برای کرونا در بیمارستان بستری است درحالی‌که عمل زیبایی‌اش در کلینیک و ظرف کمتر از نصف روز پایان یافت!
مدیری از تهران 

   کوهپیمایی برای تحصیل مجازی در شهرستان ملکشاهی
در روستای گنبد پیرمحمد در شهرستان ملکشاهی استان ایلام باید 4کیلومتر از ده فاصله بگیریم و بالای کوه برویم تا به اینترنت متصل شویم. این بود آمار دهان پر کن مخابرات برای توسعه شبکه‌های مخابراتی و آنتن دهی کل کشور؟
نورزاد از ملکشاهی

  چرا نظارتی بر قیمت شیر و سایر لبنیات نیست؟ 
قیمت شیر در مغازه‌های مختلف فرق دارد و از 8تا 12هزار تومان متغیر است و مسئولان می‌گویند ثابت است و با متخلفان برخورد می‌شود من که نمی‌توانم کودکم را معطل شیر بگذارم و دنبال شکایت از گرانفروش بیفتم تا هر زمان دلشان خواست با آن گرانفروش برخورد کنند. واقعا این چه وضعیتی است؟
رفعتی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید