• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 27 آبان 1399
کد مطلب : 116029
+
-

با مردم / چرا جلوی وام‌های ازدواج را بسته‌اند

با مردم / چرا جلوی وام‌های ازدواج را بسته‌اند


اغلب کسانی که از مهرماه تاکنون در سامانه دریافت وام ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند حتی پیامک معرفی به بانک را دریافت نکرده‌اند. با مراجعه به بانک یکی از پرسنل بانک گفت که جلوی وام‌های ازدواج را بسته‌اند و بودجه‌ای از بانک مرکزی بابت پرداخت وام ازدواج به بانک‌های عامل نمی‌پردازند. در این شرایط چگونه باید زندگی مشترکمان را شروع کنیم. ما که کمترین مراسم را هم نگرفتیم و فقط می‌خواهیم زندگی کنیم؟
اکبری از کرج 

  بوستان فراز جولانگاه ناهنجاری‌ها
از نیروی محترم انتظامی و شهرداری منطقه۵ در خواست می‌کنیم بوستان فراز واقع درضلع شرقی ستاری شمالی را دریابند. متأسفانه تعداد افرادی که سگ همراه دارند در این پارک آنقدر زیاد است که تردد عابران پیاده را مختل می‌کند. از سوی دیگر ناهنجاری در این پارک آنقدر زیاد است که نمی‌توان با کودک خردسال و خانواده به پارک مراجعه کرد چرا که فضا مناسب خانواده نیست.
احمدی از تهران

  برگزاری عروسی‌های 300نفری در چوبر
چوبر یکی از بخش‌های شهرستان آستارا است که این روزها عروسی‌هایی با جمعیت 300نفر در خانه باغ‌های آن برگزار می‌شود. روال هم اینگونه است که داماد می‌رود از یک جایی با مبلغ 500هزار تومان مجوز می‌گیرد و بعد بدون کمترین مزاحمتی عروسی‌اش را برگزار می‌کند گویا که هرگز کرونایی نیامده است.
عبداللهی از آستارا

  کسبه خیابان شکوفه تعطیلی ساعت 18 را رعایت نمی‌کنند
ساعت 8شب و بعد از آن هم مغازه‌های خیابان شکوفه در پیروزی کاملا باز هستند و هیچ برخوردی با آنها نمی‌شود درحالی‌که خود من هم کاسبم و راس ساعت مغازه‌ام را تعطیل می‌کنم. به کجا بابت این کاسبان بی‌مبالات گلایه کنیم و شکایت مطرح نماییم.
خطیبی از پیروزی تهران

   جاده گنجنامه - خرمرود - تویسرکان نیازمند تعریض است
جاده کوهستانی گنجنامه همدان به خرمرود - تویسرکان به‌علت عرض کم مدام شاهد سوانح رانندگی و تلفات جانی بسیاری است، جهت رفع مشکل فوق پیشنهاد می‌شود که نقاط حادثه‌خیز شناسایی و جاده تعریض شود.
سیدان از همدان

  چرا دولت همه‌‌چیز را از شنبه شروع می‌کند
خاطرات جالبی از شنبه‌های دولت نداریم؛ مگر بین شنبه و دیگر روزهای هفته چه فرقی است که مسئولان وعده آغاز همه‌‌چیز را به شنبه می‌دهند. بعد از یک هفته کش و قوس برای تعطیلی منتظریم ببینیم اجرای تعطیلات و محدودیت‌های گسترده از روز شنبه به چه صورت است که این همه آن را به قیمت جان مردم کش داده‌اند؟
عمرانی از تهران

   اجبار به استفاده مردم از ماشین برقی در اسکله بندرعباس
با توجه به تردد زیاد مردم جزیره هرمز به بندرعباس، هر روز که خویشان و بستگان خود را به اسکله می‌رسانیم به‌رغم اینکه زیرساخت فراهم شده باند رفت و برگشت جدا شده و میدان برای دور زدن مهیاست باز هم اجازه نمی‌دهند که مسافرین خود را تا درب ورودی ترمینال برسانیم و مردم را مجبور می‌کنند از ماشین برقی استفاده کنند و هزینه اضافی به مردم تحمیل می‌کنند، این در حالی است که هم اسکله باهنر و هم اسکله قشم این اجازه را به‌خودروها می‌دهند تا درب ترمینال بروند، بدتر از همه اینکه با مردم برخورد سلیقه‌ای می‌کنند و به برخی از خودروها چون از بستگان خودشان هستند اجازه ورود می‌دهند. کرایه ماشین برقی اسکله هم نسبت به مسافت خیلی زیاد است.
ظهیری از بندرعباس

  مصرف منصفانه اینترنت دیگر چه صیغه‌ای‌است
برای 2 دانش‌آموزم و خودم که دانشجو هستم بسته اینترنت نامحدود گرفتم که سر کلاس آنلاین اذیت نشویم. پس از مدتی  استفاده قطع شده است. از پشتیبانی ایرانسل می‌پرسم چرا قطع شده است می‌گوید شما سقف منصفانه را رد کرده‌اید. این دیگر چه صیغه‌ای‌است که به خدمات خود راه داده‌اند؟ طبیعی است وقتی 3 نفر مدام آ‌نلاین و سر کلاس باشند مصرف بالا برود پس تکلیف ما چیست؟ باید یکی از ما درس را رها کند تا اینترنت منصفانه شود؟ واقعا جای سؤال دارد.
مسعودی از تهران

  شناسایی خانه وحشی بافقی را به فال نیک می‌گیریم
اینکه خانه محل زندگی وحشی بافقی شاعر لطیف و عاشقانه سرای فارسی پیدا شده است بسیار هیجان‌انگیز است. از مسئولان تقاضا داریم این خانه را خریداری و تعمیر کنند تا به مامنی برای عاشقان شعر شیرین فارسی تبدیل شود.
شفیعیان از یزد

   گرانی برق در این شرایط نهایت بی‌انصافی است
سخنان مدیرعامل شرکت توانیر نشان می‌دهد قصد دارند برق را بی‌سر و صدا گران کنند که اگر چنین کنند واقعا نهایت بی‌انصافی است در شرایطی که هزینه‌های زندگی مردم چندبرابر شده و به لطف بی‌تدبیری‌ها همه کمبودها را می‌خواهند از جیب مردم جبران کنند.
احمدی از تهران 

  دانش‌آموزان روستای بیورچ محروم از تحصیل
کماکان دانش‌آموزان مقطع راهنمایی روستای بیورچ‌ از توابع شهرستان بشاگرد استان هرمزگان از نعمت برقراری و دایر شدن کلاس‌های درس هم به‌صورت حضوری به‌دلیل تخصیص ندادن معلم و هم به‌صورت مجازی که متأسفانه اینترنت نیست، محروم هستند. تا امروز همه حرف‌ها و وعده‌ها به جایی نرسیده است وآموزش و ‌پرورش شهرستان به‌عنوان متولی این امر جوابگوی این وضعیت نیست. برای حمل‌ونقل دانش‌آموزان قرار شده وسیله نقلیه سواری تهیه شود که به‌صورت حضوری به کلاس بروند که آن هم با هزینه ماهانه 2میلیون تومان برای خانواده‌هایی که اغلب با یارانه زنده‌اند مقدور نیست ضمن اینکه اصولا راننده‌ای پیدا نمی‌شود که حاضر باشد تردد کند.
میرشوکت از بشاگرد

این خبر را به اشتراک بگذارید