• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 24 آبان 1399
کد مطلب : 115670
+
-

کافه مجلس / ممیزی قالیباف در اینستاگرام


اینستاگرام پست رئیس مجلس درباره جنایت بی‌رحمانه داعش در افغانستان را حذف کرد. به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در این مطلب نوشته بود: «جنایت داعش علیه فرزندان نازنین افغانستان، دل همه ما را به درد آورد. مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش، بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی و صهیونیست، تأمین‌کنندگان مالی آنها در منطقه و حامیان آنها هستند».

بازشدن پای مجلس در پرونده امامی 
دوازدهمین جلسه رسیدگی به دادگاه محمد امامی، پای مجلس و برخی نمایندگان را هم به این غائله باز کرد. محمد امامی و وکیلش این‌بار پای مجلس را به ماجرای اتهامات متهم ردیف اول این پرونده باز کرده و مدعی شدند که مجلس دنبال پایین کشیدن امامی بوده است. در همین راستا، جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت در رابطه با اظهارات امامی مبنی بر متهم خواندن مجلس به برنا گفت: در زمان‌ مسئولیتم چیزی به من ابلاغ نشده است در آن زمان همه اسناد به کمیسیون اصل90و کمیسیون اقتصادی و آموزش مجلس تحویل داده شده است، در اسنادی که به دادگاه تحویل داده‌ایم همه‌‌چیز روشن است. کوچکی‌نژاد در رابطه با این اظهارنظر امامی‌ مبنی بر اینکه یکی از اعضای کمیسیون وجهی را دریافت کرده، گفت: من که از چنین چیزی اطلاع ندارم طبق گزارش‌هایی که در مجلس دهم ارائه کرده‌ایم در آن زمان، او ادعایی در رابطه با رشوه، مطرح نکرده است. امامی تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» است که نامش از سوی نماینده دادستان تهران و برخی متهمان پرونده بانک سرمایه در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی مطرح شد. از ٢٧ مرداد‌ماه جلسات رسیدگی به اتهامات او و ٣٣ متهم دیگر این پرونده در حال برگزاری است.

7وزیر به مجلس می‌روند
وزیران صنعت، معدن و تجارت، آموزش‌وپرورش، نفت، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات و کشور، این هفته برای پاسخ به سؤالات نمایندگان عضو کمیسیون‌های تخصصی، به بهارستان می‌روند.  به گزارش خانه ملت، در همین راستا سیدمحمودعلوی، وزیر اطلاعات نیز برای پاسخگویی به سؤالات ۴عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سؤال مشترک ۷ نماینده مجلس به این کمیسیون دعوت شده است. عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور هم از دیگر اعضای کابینه دولت است که این هفته به مجلس می‌رود. وی برای پاسخ به سؤالات ۱۰ نماینده به کمیسیون امور داخلی و شوراها دعوت شده است.

استمرار موج کرونا در بهارستان
محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد.
به گزارش همشهری، او چهل و یکمین نماینده مجلس یازدهم است که به کووید- 19مبتلا شده ‌است. از این شمار تنها عیسی جعفری، نماینده کبودرآهنگ در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد. پیش از استقرار مجلس یازدهم فاطمه رهبر و محمدعلی رمضانی منتخبان تهران و آستانه اشرفیه نیز بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید