• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 18 آبان 1399
کد مطلب : 115071
+
-

نکته بازی/ چه بپرسند خوب است؟

بعد از توقف پرسپولیس برابر سایپا، خبرنگاران از یحیی پرسیده‌اند چرا به مهاجمانی مثل آریا برزگر و امیر روستایی بازی نمی‌دهد. سرمربی پرسپولیس هم با طعنه و کنایه جواب داده: «لیست دیگری ندارید بدهید؟» روشن نیست ایراد این سؤال چه بوده که یحیی چنین جوابی داده است. به هر حال پرسپولیس در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است و کماکان مثل فصل گذشته از مهاجمان جوان این تیم استفاده نمی‌شود. طبیعی است که رسانه‌ها انتظار داشته باشند به نفراتی مثل برزگر و روستایی بازی برسد. مگر اینها بازیکن پرسپولیس نیستند؟ غیراز این، سرمربی در نشست خبری حاضر می‌شود که به چنین سؤالاتی جواب بدهد. اگر قرار است او خودش تصمیم بگیرد و به هیچ‌کس هم جواب ندهد، فلسفه برگزاری نشست‌های خبری زیر سؤال می‌رود.

بی‌خیال شو برادر
ابراهیم صادقی شخصیت قابل احترامی دارد. مربی جوانی است که باید از او حمایت شود؛ مخصوصا به این دلیل که تیم کم‌بضاعتی در اختیار دارد. هیچ‌کدام از اینها اما دلیل نمی‌شود که آقا ابراهیم بعد از بازی با پرسپولیس بگوید: «اگر درخشش حامد لک نبود، می‌توانستیم برنده باشیم. » اینجاست که باید از صادقی پرسید شما کدام بازی را دیدی برادر؟ بله؛ لک در این مسابقه یک واکنش خوب داشت و یک فرصت مناسب دیگر را هم خود سایپایی‌ها خراب کردند، اما ستاره زمین 100 متر آن طرف‌تر درون دروازه خود سایپا ایستاده بود. اکبر منادی در این مسابقه بهترین نمایش عمرش را داشت و کلی هم ستایش شد. این ادبیات از سوی مربیان جوان نگران‌کننده است و سایر زحمات آنها را هم زیر سؤال می‌برد؛ درست مثل جمله دیگر صادقی: «چمن دستگردی چیزی کم از آزادی ندارد. » واقعا ندارد؟

50 متر در کجا؟
شجاع خلیل‌زاده یک تصمیم مهم گرفته، اما نمی‌خواهد مسئولیت آن را قبول کند. بنابراین هر واکنشی که او نشان می‌دهد، دقیقا کار را بدتر می‌کند. یک نفر باید به مدافع سابق پرسپولیس یادآوری کند حضور او در الریان اتفاقی بود که با تصمیم خودش رخ داد، بنابراین‌نمی‌تواند توپ را در زمین دیگران بیندازد. شجاع در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «بله؛ به‌خاطر پول رفتم. 3سال در پرسپولیس بازی کردم، اما به اندازه یک آپارتمان 50متری هم پول در نیاوردم. » خب البته مشخص نیست منظور شجاع خانه 50متری در کجاست؟ مریخ؟ خلیل‌زاده در بخش دیگری از مصاحبه‌اش کامبیز دیرباز، ستاره سینما را که هوادار پرسپولیس است متهم کرده با انتقاد از او دنبال فالوور می‌گردد. خب البته دیرباز یک میلیون نفر بیشتر از خود شجاع فالوور دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید