• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 18 آبان 1399
کد مطلب : 115069
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/OY9oE
+
-

منادی: جای ترابی در زمین خالی بود

دروازه‌بان سایپا و بهترین بازیکن دیدار با پرسپولیس تصمیم گرفته آنقدر خوب باشد که به تیم ملی دعوتش کنند

منادی: جای ترابی در زمین خالی بود

حمیدرضا علیپور

پرسپولیس در روزی که نسبتا خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفش ساخت به گل نرسید تا در نخستین دیدار خود در لیگ برتر به تساوی دست پیدا کند. مهم‌ترین عامل توقف سرخپوشان در این بازی درخشش دروازه‌بان سایپا بود. محمدحسین اکبرمنادی در این بازی بارها با عکس‌العمل‌های خود مانع گلزنی سفیدپوشان پرسپولیس شد و درنهایت به‌عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد. براساس آمارهای سایت متریکا، پرسپولیس در این بازی 16شوت زد که 5شوت در چارچوب دروازه سایپا قرار داشت و اکبرمنادی هر 5شوت را به خوبی مهار کرد. منادی با این عملکرد از متریکا نمره7.88گرفت و بالاتر از احسان پهلوان، جلالی و وحید امیری بهترین بازیکن میدان شناخته شد. به‌دلیل همین درخشش که احتمالا لقب بهترین دروازه‌بان هفته را هم نصیب منادی خواهد کرد به سراغ این بازیکن رفتیم و او به سؤالات همشهری پاسخ داد.

  در نخستین هفته یک امتیاز مهم به‌دست آوردید. بازی چطور بود؟
واقعا بازی سنگینی بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم یک امتیاز بسیار مهم از فینالیست آسیا بگیریم. هر چند که شاید می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.
  در این بازی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتی.
پیش از آغاز لیگ تمرینات بسیار سنگینی انجام دادم. برای من مهم نیست مقابل کدام تیم بازی کنم، فقط می‌خواهم این فصل بهترین عملکرد را داشته باشم. آنقدر بازی سنگینی بود که اصلا متوجه نشدم چند سیو در بازی داشتم.
   فکر می‌کنی بتوانی این عملکرد را در هفته‌های بعد هم ادامه دهی؟
نمی‌شود از حالا چیزی را پیش‌بینی کرد، اما مطمئن هستم که این فصل جواب تمرینات خودم را خواهم دید.
  تیم سایپا را چطور می‌بینی؟
ما امسال تیم بسیار خوبی داریم. برخلاف سال گذشته که خیلی بدشانس بودیم می‌خواهیم امسال خودمان را نشان دهیم. البته هنوز بازی‌های ابتدایی لیگ است و کمی زمان می‌برد تا بتوانیم کاملا به هماهنگی برسیم اما مطمئن باشید که این فصل سایپا درخشان ظاهر خواهد شد.
  به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟
با یک بازی نمی‌شود انتظار دعوت به تیم ملی را داشت اما می‌خواهم آنقدر خوب باشم که به تیم ملی دعوت شوم.
  صحبت پایانی داری؟
بله می‌خواستم در مورد یک موضوع صحبت کنم. در بازی با پرسپولیس وقتی دیدم ترابی در زمین نیست واقعا دلم برای او تنگ شد. من و مهدی خاطرات زیادی با هم داشتیم و امیدوارم که در قطر هم بتواند بدرخشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید