• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 14 آبان 1399
کد مطلب : 114761
+
-

با مردم

   سگ‌های ولگرد در پرند به شهروندان حمله می‌کنند
سگ‌های ولگرد اغلب در نقاط شهر جدید پرند پرسه می‌زنند و در فاز 5 (کوزو) چهارراه محلاتی کوچه شقایق هشتم به رهگذران حمله‌ور می‌شوند به‌گونه‌ای که مجبوریم با چوب به دست از کنار گله‌های سگ عبور کنیم و زن و بچه‌هایمان از این وضعیت آرامش ندارند. لطفا مسئولان برای این بحران به‌ظاهر ساده، اما فکری جدی بکنند.
نوکار از پرند

  ادامه تعطیلی‌ها به‌نفع همه است
ادامه تعطیلی در همه شهرهای کشور به‌خصوص مراکز استان‌ها به‌نفع مردم و مسئولان است و از مسئولان تقاضا داریم با قاطعیت به این طرح ادامه دهند و با جدیت با خاطیان برخورد کنند تا با عنایت پروردگار شیوع کرونا کاهش یابد.
سلامی از تهران 

  کلنگ زنی صدها پروژه در تبریز تبلیغات شورای شهر است
کلنگ‌زنی صدها پروژه بدون توجه به امر نظارت و به سرانجام رسیدن آن در سال آخر فعالیت شورای شهر تبریز راحت‌ترین کاری است که شهرداری و شورا برای تبلیغات خود برای شورای بعدی می‌تواند انجام دهد، قصه و حکایتی است از نادیده گرفتن شعور شهروندی! 
یاسینی از تبریز

   غرفه ماهی در میدان تره بار زرگنده تخلف می‌کند
غرفه ماهی‌فروشی میدان تره‌بار زرگنده از ارائه فاکتور فروش خودداری می‌کند و علت آن هم اضافه کردن رقمی برای پاک کردن میگو و ماهی است که قانونی نیست؛ بنابراین فاکتوری ارائه نمی‌کند که این تخلف پنهان بماند. وقتی هم اعتراض کنید تا حد درگیری فیزیکی با مشتری پیش ‌می‌روند. 
فاطمی از تهران 

  لنگرودی‌ها کرونا را جدی نگرفته‌اند
به‌رغم درگذشت چندین نفر از هر فامیل در اثر ابتلا به کرونا در شهرستان لنگرود، کمتر کسی در این شهرستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و گویا در این شهرستان کرونا نیامده است. به‌عنوان کادر درمان از مردم شهرم تقاضا می‌کنم کرونا را جدی بگیرند و بدانند هر آن ممکن است به آن مبتلا شوند. آیا سند از این معتبرتر که از هر فامیل چند نفری کرونا گرفته یا فوت شده‌اند.
ساداتی از لنگرود

  خیابان‌های اندیشه شهریار پر از چاله و ناصافی
بعضی از خیابان‌های اندیشه شهریار پراز چاله و ناصافی حاصل از کندن خیابان برای فاضلاب و ... است که به بهانه کرونا مدت هاست به حال خود رها شده که اکنون باعث خسارت زدن به مردم و ماشین‌ها شده است.
تقوی از اندیشه شهریار

  ساکنان اطراف پارک دامپزشک آرامش ندارند 
پارک دامپزشک همواره پرسروصداست و به‌جای آنکه باعث آرامش ساکنان خیابان آذربایجان و اسکندری باشد، بلای جان آنها شده است. از طرفی تا نیمه‌های شب صدای جیغ بچه‌ها می‌آید. از سوی دیگر اغلب تا نیمه‌های شب صدای بلندگوهای مستقر در حاشیه پارک در روزهای مناسبتی سروصدا ایجاد می‌کند. برنامه‌های شادستان و ... هم که به جای خود. واقعا چه گناهی کرده‌ایم که از چند نسل قبلمان ساکن این خیابان بوده اند؟
جباری از خیابان اسکندری 

   صدها تن پیاز روی دستمان مانده است
صدها تن پیاز روی دستمان مانده است؛ درحالی‌که کشت پیاز در منطقه ما براساس تعیین اولویت‌های صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد. اگر قرار بود پیاز ما خریدار نداشته باشد واقعا چرا باید اجازه می‌دادند این میزان پیاز کشت شود که اکنون خریدار نداشته باشد. به دادمان برسید که محصولمان در حال جوانه زدن و گندیدن است.
کهنسال از فلاورجان اصفهان

  فردوسی‌پور را به مردم بازگردانید
وقتی یک نفر در برنامه زنده اینستاگرامی 12هزار بیننده در چند دقیقه دارد آیا مسئولان نباید به خواست مردم احترام بگذارند و او را به‌جای دلخواه خودش و مردم بازگردانند. عادل فردوسی‌پور کنار فوتبال جزو خاطرات شیرین مردم در 2دهه اخیر است.
کهن‌دیر از تهران 

  وام ازدواج بدون پارتی و آشنا نشدنی است
از خرداد ماه که عقد کرده‌ایم برای وام ازدواج ثبت‌نام کرده‌ایم. یک‌بار در بانک ملت ثبت‌نام کرده‌ایم و به‌دلیل سختگیری بیش از اندازه این بانک درمورد ضامن‌ها ثبت‌نام ما را لغو کرده و دوباره ثبت‌نام کرده‌ایم. پس از آن تا امروز هیچ خبری از پیامک دریافت وام نیست درحالی‌که یکی از نزدیکان ما یک هفته بعد از عقد وام ازدواجشان را به‌سادگی از بانک دریافت کردند زیرا رئیس بانک آشنا درجه ‌چندمشان بود. کجای این انصاف و عدالت است.
دوست‌محمدی از کرج

پاسخ مسئولان
اجرای روشنایی برای راه‌های برون شهری الزامی نیست

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «خاموشی بسیاری از جاده‌ها» در ستون با مردم پاسخ داده است: «ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم به‌استحضار می‌رساند: براساس استانداردهای بین‌المللی اجرای روشنایی برای هیچ‌کدام از رده‌های راه‌های برون‌شهری الزامی نیست ولیکن در صورت تامین اعتبار اجرای روشنایی براساس اولویت در تونل‌ها، تقاطع‌ها، نقاط مه‌گیر و ورودی شهرها در راه‌های شریانی (آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها) برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید