ولی تیموری، مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، اعلام کرد: هتلها باید برابر شیوهنامه ابلاغی در خصوص رزرو و کنسلی مراکز اقامتی رفتار کنند. به گزارش ایسنا، در شیوهنامه اجرایی ذخیره اتاق و ابطال آن در واحدهای اقامتی که در قالب ۳۰ماده و 5 تبصره تنظیم و در سال ۱۳۹۵ ابلاغ شد، هتلها طبق زمان کنسلی موظف هستند پول مسافر را بازگردانند. جمشید حمزهزاده، رئیس جامعه هتلداران ایران نیز تاکید کرده است: پس ندادن پول مسافر درصورت انصراف از رزرو اتاق، خلاف است و اگر موردی گزارش شود، پیگیری خواهد شد.
دو شنبه 20 فروردین 1397
کد مطلب :
11438
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/57mq
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved