خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی در جزیره کیش با رضایت 80 درصدی مسافران نوروزی مواجه شد.
روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با انتشار این خبر، اعلام کرد: این رضایتمندی با نظرسنجی گردشگران نوروزی از خدمات ارائه شده حاصل شده است.
نظرسنجی از گردشگران نوروزی کیش با هدف بررسی عملکرد حوزههای مختلف و شناسایی نقاط قوت و ضعف در خدمترسانی به گردشگران نوروزی از 25 اسفندماه 96 تا 15 فروردین 97 در مراکز ارائه خدمات گردشگری، مبادی ورودی و اماکن پرتردد جزیره کیش اجرا شد و 84 درصد گردشگران اعلام کردهاند که از خدمات ارائه شده در نظم شهری، حملونقل عمومی، خدمات فرودگاهی، اطلاعرسانی و جشنوارههای نوروزی رضایت داشتند.
جزیره کیش در نوروز 97 میزبان 234 هزار و 697گردشگر بود که از مسیرهای دریایی و هوایی به آن جزیره سفر کردند.
84 درصد گردشگران کیش راضی برگشتند
در همینه زمینه :