• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 8 آبان 1399
کد مطلب : 114284
+
-

مرگ مرد میانسال در آتش‌سوزی خانه قدیمی

مرگ مرد میانسال در آتش‌سوزی خانه قدیمی

آتش‌سوزی در خانه‌ای قدیمی در جنوب پایتخت پایان تلخی داشت و موجب جان باختن مردی میانسال شد.
به‌گزارش همشهری، این حادثه پیش از ظهر دیروز در خانه‌ای قدیمی در منطقه پاسگاه نعمت‌آباد در جنوب غرب تهران اتفاق افتاد و به‌دنبال آن آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند. شعله‌های آتش از این خانه زبانه می‌کشید و هر لحظه بخش‌های بیشتری از آنجا را به کام خود می‌کشید. در این شرایط عملیات اطفای حریق آغاز شد.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: این حادثه ساعت12:42 ظهر چهارشنبه به آتش‌نشانی اعلام شد که کمتر از 4دقیقه بعد نخستین گروه از آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رساندند. محل حادثه خانه‌ای قدیمی و 3طبقه به‌وسعت حدود 60متر بود که کاملا شعله‌ور شده  و آتش در حال گسترش بود. در چنین شرایطی بود که عملیات آغاز شد.
ملکی در ادامه گفت: همکارانم در بررسی‌های اولیه پی‌بردند که مردی حدود 50ساله در خانه حضور دارد و در میان شعله‌های آتش گرفتار شده است به همین دلیل گروهی از آتش‌نشانان تلاش کردند به محلی که او در آنجا قرار داشت نفوذ کرده و وی را نجات دهند. سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: با وجود حجم زیاد آتش آتش‌نشانان دقایقی بعد توانستند همزمان با خاموش کردن شعله‌های آتش مرد گرفتار شده را پیدا کنند. او دچار سوختگی شده و وضعیت بسیار وخیمی داشت که به تکنسین‌های اورژانس تحویل داده شد و آنها پس از انجام معاینه اولیه اعلام کردند مرد میانسال جان خود را از دست داده است. به‌گفته ملکی دقایقی بعد آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار شد و علت وقوع حادثه و دلیل اصلی مرگ مرد جانباخته از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید