• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 8 آبان 1399
کد مطلب : 114276
+
-

با مردم

   نانوایی‌ها چند ساعت کار و بعد تعطیل می‌کنند
نانوایی‌ها در کرج مطابق زمان تعیین شده کار نمی‌کنند و درحالی‌که قبلا فقط مجاز به یک یا دو روز تعطیلی در‌ ماه بودند اکنون پس از چند ساعت محدود پخت نان تعطیل می‌کنند و می‌گویند آرد ندارند. آیا نان خالی هم باید از ما قشر بازنشسته دریغ شود؟
موسوی از کرج

   قرنطینه باید در شهرهای بزرگ و کلانشهرها اجرایی شود
اجرای قرنطینه تنها در 43شهر از بیش از هزار شهر ایران نشان می‌دهد نه‌تنها مردم کرونا را چندان جدی نگرفته‌اند بلکه مسئولان هم برنامه جامعی برای مبارزه با آن ندارند. اگر 2 هفته همه شهرهای بزرگ و کلانشهرها را قرنطینه و سفر را مطلقا ممنوع کنند، حتما قبل از رسیدن موج سرما موفق به کنترل شیوع کرونا خواهیم بود. مسئولان قطعا باید بهتر از مردم بدانند نه اینکه مدام عده‌ای تقاضا کنند که شهرها را تعطیل کنید. 
رهنما از تهران 

  فرودگاه چابهار چه زمانی بازگشایی می‌شود
فرودگاه چابهار تعطیل و تنها راه ارتباطی سریع دورافتاده‌ترین بخش کشور با بدنه آن قطع شده است و موجب سرگردانی بسیاری از مسافران، فعالان اقتصادی و بیماران... شده است. 
میرشکاری از چابهار

  سد معبر در پیاده روی خیابان خسروی شمالی
در خیابان ستارخان، خسروی شمالی، روبه‌روی فروشگاه شهروند صادقیه مغازه‌داران کلیه اجناس خود را خارج از مغازه و درحریم عمومی در پیاده‌رو می‌گذارند، به‌طوری که تردد از پیاده‌رو برای معلولان و ساکنان این محل مشکل ساز شده است، از شهرداری منطقه٢ تقاضای رسیدگی داریم. 
ساکن محله ستارخان

  حقوق معوقه پرسنل شهرداری یاسوج همچنان بلاتکلیف
ما پرسنل شرکتی شهرداری یاسوج از 10‌ماه قبل حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌ایم و سازمان حمل‌ونقل شهرداری یاسوج به دلایل مختلف از پرداخت حقوق 60نفری پرسنل شرکتی که همچنان هر روز صبح در محل کار خود حاضر می‌شوند سر باز می‌زند. واقعا زندگی عادی و معاش ما مختل شده و تماس‌ها و پیگیری ما از استانداری، شهرداری و شورای شهر به جایی نرسیده. به داد 60خانوار بلاتکلیف و بی‌پول و درآمد برسید.
نیروهای شرکتی حمل‌ونقل یاسوج

  روستای علی‌آباد تلخستان جاده و خانه بهداشت ندارد
روستای علی‌آباد تلخستان از توابع سنقر کلیایی در استان کرمانشاه از 40سال قبل فاقد آسفالت و شبکه بهداشت است که نبود این دو مهم در فصل پاییز و زمستان، اهالی را با مشکلات عدیده روبه‌رو می‌کند و چه بسا جان‌هایی که به‌دلیل این دو کمبود جدی، از دست می‌روند. 
غیاثی از ساکنان علی‌آباد

   پروژه زیرگذر گیشا ناقص اجرا شد
قرار بود با برچیدن پل گیشا و ایجاد زیر گذر، ترافیک در این منطقه سامان یابد ولی به‌دلیل ناقص اجرا شدن این طرح(عدم‌خروجی برای کوی نصر) ترافیک در این منطقه نه‌تنها سامان نیافته که از قبل نیز بدتر شده است. با توجه به امکان گسترش خیابان جلال آل‌احمد حد فاصل زیرگذر و پل شهرک آزمایش می‌توان این ترافیک را تا حدودی کاهش داد. 
امین از خیابان امیرآباد تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید