• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 6 آبان 1399
کد مطلب : 114061
+
-

نکته بازی/ کجا رفتی علیرضا؟

علیرضا بیرانوند که چند هفته‌ای به‌دلیل مصدومیت قادر به حضور در میادین نبود، در نخستین بازی آنتورپ در لیگ اروپا برابر لودوگورتس بلغارستان در ترکیب 18 نفره قرار گرفت، اما یکشنبه‌شب در بازگشت به لیگ بلژیک از فهرست این تیم مقابل بیرشوت خط خورد. طبیعی نیست که این خط خوردگی را به‌دلیل مصدومیت بدانیم، چون علیرضا در بازی اروپایی به فهرست 18نفره راه یافته بود. در نتیجه بیرون ماندن علیرضا کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. در هر صورت آنتورپ این بازی را برد و به صدر جدول لیگ بلژیک رسید، اما ما نگرانیم که چرا بیرو بعد از 10 هفته هنوز هیچ فرصتی برای بازی پیدا نکرده است. شاید طرح این دغدغه هم‌اکنون کمی عجولانه به‌نظر برسد، اما اگر نیمکت‌نشینی بیرو ادامه بیابد، او در انتخاب تیم دچار اشتباه بزرگی شده است.

بعضی چیزها توضیح ندارند
درحالی‌که چند روز از رسمی شدن حضور شجاع خلیل‌زاده در الریان می‌گذرد، یک فایل صوتی منتسب به این بازیکن منتشر شده که او در آن توضیحاتی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس ارائه می‌دهد. شجاع می‌گوید حرمتش رعایت نشده، باشگاه دنبال جدایی‌اش بوده و مردم در تقابل او با مدیریت باشگاه، جانب رسول‌پناه را گرفته‌اند. صدالبته خود خلیل‌زاده هم می‌داند این چیزهایی که می‌گوید صرفا یک مشت بهانه غیرموجه است. بعضی چیزها توضیح ندارد. اینکه الریان پول بیشتر می‌داده و فاصله پرداختی‌اش با پرسپولیس بسیار زیاد بوده، یک واقعیت مسلم است. شجاع هم وسوسه شده و رفته؛ ولو به قیمت تنها گذاشتن تیم در فینال آسیا. بقیه‌اش دیگر قصه است. آدمی که ادعای تعصب می‌کند باید بدترین شرایط را به جان بخرد .

حاج‌محمدی تلافی است؟
آقا بازار مکاره‌ای است این نقل‌وانتقالات. هر کسی هر خبری دلش می‌خواهد می‌زند و صحت و سقمش هم به هیچ‌کس مربوط نیست. حالا خبر داده‌اند پرسپولیس برای تلافی کردن انتقال محمد نادری دنبال جذب امین حاج‌محمدی است؛ یعنی بازیکنی که سال‌ها پیش بعد از حضور در ساختمان هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، درنهایت با قراردادی گران‌قیمت به جمع آبی‌پوشان پیوست و هرگز هم به‌کار این تیم نیامد. تنها تصویر باقی مانده از حاج‌محمدی، مشهور شدن او به «سکونشین میلیاردی» بود. بعدش هم امین سر از تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی، خونه‌به‌خونه و سایپا درآورد که هیچ کجا هم کار خاصی نکرد. حالا چطور جذب چنین بازیکنی می‌شود ضربه به استقلال، فقط خدا می‌داند. لابد اگر پرسپولیس حاج‌محمدی را بگیرد، استقلال هم برای تلافی اقدام به جذب آقازمانی یا مامانی خواهد کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید