• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 6 آبان 1399
کد مطلب : 114009
+
-

«خیالستان زندگی» پلی برای حیات شهر

تیتر یک
«خیالستان زندگی» پلی برای حیات شهر

طرح «خیالستان زندگی» در بزرگراه امام علی(ع) برای رفع محدودیت فضا‌های عمومی تهران اجرا می‌شود. «مهناز استقامتی» شهردارمنطقه ۸ دراین‌باره گفت: «این طرح حدفاصل پل ستاری تا پل حیدری بنا خواهدشد و با محله‌های سبلان و لشکر ارتباط مستقیم و با محله‌‌های تسلیحات و وحیدیه ارتباط غیرمستقیم دارد.» او درباره اینکه این دو محور، با عرشه‌ای از پل به فاصله 25هزار‌مترمربع، روی بزرگراه امام علی(ع) به هم پیوند می‌خورند، ادامه داد: «این پروژه فرامنطقه‌ای است و تا به حال در ایران، چنین پلی برای فضای سبز و تفرجگاه ایجاد نشده‌است.
برای اجرای این طرح، همه جهات از جمله نما، پوشش گیاهی، دسترسی و ایجاد امنیت لازم بررسی و پیش‌بینی شده و تلاش ما این است که حداکثر تا یک سال و نیم آینده، طرح خیالستان زندگی را به بهره‌برداری برسانیم.» او درباره کمبود فضا‌های عمومی در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) گفت: «منطقه ۸ با تراکم زیاد جمعیت، باکمبود فضای سبز روبه‌روست. بنابراین تلاش شده که با رویکرد‌های جدید، اقدامات مناسبی برای رفع این مشکلات توسط مدیریت شهری انجام شود.»
استقامتی افزود: «پروژه‌های عمرانی در دست ساخت در این منطقه با هدف افزایش رفاه و آسودگی بیشتر شهروندان برنامه‌ریزی و اجرایی شده و امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها، شعار امسال شهرداری مبنی بر «تهران شهری برای همه» را جامه عمل بپوشانیم.»شهردار منطقه۸ تأکیدکرد: «اعتبارات اجرای این طرح آماده و پیمانکار نیز مشخص شده و در آینده نزدیک تجهیزات کارگاهی در محل استقرار می‌یابد. همچنین در کنار اجرای این پروژه، پارکینگ زیرسطحی ۱۰۰ واحدی نیز در نظر گرفته‌شده‌است.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید