• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 5 آبان 1399
کد مطلب : 113967
+
-

نکته بازی /همین چشمی خودمان را می‌گویی؟

مدیر روابط عمومی ام‌صلال گفته: «عملکرد درخشان روزبه چشمی در استقلال و تیم ملی ما را برای جذب او ترغیب کرد.» احتمالا روزبه ما را با یک بازیکن دیگر اشتباه گرفته‌اند؛ وگرنه ما هر چه به مغزمان فشار می‌آوریم عملکرد درخشانی یادمان نمی‌آید. خب البته چرا؛ یک دوره بود که او در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد و انصافا کارش هم خوب بود. همان روزها عادل فردوسی‌پور دعوتش کرد برنامه نود و روزبه هم آنقدر با بدعنقی جواب سر بالا داد که همه شاکی شدند. بعد هم داستان پارگی رباط صلیبی پیش آمد، چشمی رفت دفاع وسط و ماجرای جاماندن‌ها و پنالتی دادن‌هایش شروع شد. حالا شما خریدتان را کرده‌اید و امیدواریم چرخش برای‌تان بچرخد، اما محض احتیاط یک‌بار دیگر فیلم بازی اخیر استقلال و پاختاکور را نگاه کنید. برای مصاحبه‌های بعدی‌تان لازم می‌شود!

بدهید شبکه نمایش خانگی
انصافا این مدت که سینماها تعطیل بود و اکران آنلا‌ین هم چنگی به دل نمی‌زد، فایل‌های صوتی و تصویری مهدی رسول‌پناه حسابی ترکاند. یعنی هر رفرش مساوی بود با اثری جدید از استاد که او با ادبیات کاملا بهداشتی و پزشکی، در حال شخم زدن این و آن بود. به هر حال عزیزانی که ناگهان تصمیم گرفتند این آثار صوتی و تصویری را به‌صورت رگباری بیرون بدهند، به هدف‌شان رسیدند و سرپرست باشگاه استعفا داد. با این حال گفته می‌شود فایل‌های دیگری از این عزیز در دست است؛ مستنداتی که شاید به بیرون درز کند. پیشنهاد می‌کنیم عزیزان تهیه‌کننده، این مجموعه را در شبکه نمایش خانگی عرضه کنند تا چرخ اقتصادی هنر کشور هم بچرخد. به هر حال شرایط سخت است و با توجه به شیوع کرونا، تولید آثار جدید به کندی در جریان است.

پشت پنجره بسته به چه درد می‌خورد؟
مدام اخبار ضدونقیضی در مورد پرونده شکایت تراکتور از استقلال در ماجرای جذب رشید مظاهری منتشر می‌شود. این در حالی است که دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب به‌طور رسمی چیزی اعلام نشده است. صد البته پیروزی استقلال در این پرونده بسیار مهم است؛ چرا که آبی‌ها فصل گذشته از ناحیه ضعف در دروازه خیلی ضربه خوردند. با این حال فعلا مهم‌تر از هر ماجرای دیگری، باز شدن پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه است. استقلال به‌خاطر دیرکرد در پرداخت طلب وینفرد شفر قادر به استفاده از بازیکنان جدیدش نیست. این در حالی است که تا شروع مسابقات لیگ بیستم فقط 2 هفته باقی مانده و دست فرمان استقلالی‌ها هم نشان نمی‌دهد طلب شفر تا آن زمان به‌طور کامل تسویه شود. فعلا به جای تمرکز روی پرونده‌ای که از کنترل شما خارج است، در پرداخت بدهی شتاب کنید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید