• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 5 آبان 1399
کد مطلب : 113965
+
-

کریم‌زاده: از رقابت با نادری، میلیچ و زکی‌پور نمی‌ترسم

الگوی خرید 22‌ساله استقلال مارسلو است و آرزو دارد روزی بتواند در رئال بازی کند

کریم‌زاده: از رقابت با نادری، میلیچ و زکی‌پور نمی‌ترسم

امیرحسین اعظمی| متین کریم‌زاده که این روزها با شماره 6 در تمرینات استقلال حاضر است، در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی مدعی شده در
 نیم فصل از سپاهان و تراکتورسازی پیشنهاد داشته اما منتظر بوده تا پیشنهاد آبی‌های پایتخت به دستش برسد. این مدافع چپ 22‌ساله حالا باید با نادری، میلیچ و زکی‌پور برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند اما با این وجود هیچ نگرانی و ترسی بابت این موضوع ندارد.

  فکر می‌کردی استقلالی‌ها در پایان فصل دنبالت بیایند؟
در اواسط فصل بود که به اردوی تیم المپیک دعوت شدم و از همان زمان چند پیشنهاد داشتم. من در قطر بیشتر دیده شدم و چند تیم از جمله سپاهان و تراکتور به من پیشنهاد دادند ولی واقعیت این است که منتظر پیشنهاد استقلال بودم. من و پدرم استقلالی دوآتشه هستیم و پدرم خیلی دوست داشت که به استقلال بروم. این آرزوی دوران بچگی من بود و خوشحالم که حالا در استقلال هستم. 

    مثل اینکه برای دیدن بازی‌های استقلال زیاد به ورزشگاه می‌رفتی؟
تا همین 2 سال پیش به ورزشگاه می‌رفتم تا بازی‌های این تیم را نگاه کنم. سال‌های گذشته هم زیاد به ورزشگاه می‌رفتم. بازیکن مورد علاقه‌ام هم مجتبی جباری بود که واقعا شخصیت و بازی‌اش را دوست داشتم.

 حتما می‌دانی که خیلی از بازیکنان در سن سال و تو به استقلال و پرسپولیس می‌آیند ولی خیلی زود هم محو می‌شوند.
من باید باهوش باشم تا اشتباه نکنم. ولی من دوست دارم از این موقعیت نهایت استفاده را ببرم و اصلا دوست ندارم وارد حاشیه شوم.

  تو در پُست وینگر بازی می‌کنی یا دفاع چپ؟
در هر دو پست بازی می‌کنم. من در تیم المپیک در 4 بازی به‌عنوان دفاع چپ بازی کردم. فصل گذشته هم 22 بازی برای پارس‌جنوبی انجام دادم که در 4 یا 5 بازی دفاع چپ بودم و در بقیه بازی‌ها وینگر چپ و راست بازی کردم.

 قبول داری با وجود میلیچ، نادری و زکی‌پور، کار سختی برای بازی در ترکیب ثابت استقلال داری؟
من وقتی استقلال را انتخاب کردم، به خیلی چیزها فکر کردم. می‌دانم که بازی در استقلال سخت است ولی من اگر از رقابت ترس داشتم به استقلال نمی‌آمدم. این درست است بازیکنانی که اسم بردید تجربه دارند ولی من هم جوان هستم و برای موفقیت در استقلال انگیزه دارم. من ترسی از رقابت ندارم و تلاش می‌کنم تا به هدف‌هایم برسم.

  الگوی تو در بین فوتبالیست‌های خارجی چه کسی است؟
الگوی من مارسلو است ولی متئو دفاع چپ بایرن را هم دوست دارم. در بین بازیکنان ایرانی هم بازی احسان حاج صفی را دوست دارم.

  هدف بزرگ تو در استقلال چیست؟
من دوست دارم به تیم ملی برسم و با استقلال هم قهرمان شوم و روزهای خوبی را در فوتبال تجربه کنم. البته هدف و آرزوی بزرگ من بازی در رئال مادرید است و امیدوارم به این آرزویم برسم.

این خبر را به اشتراک بگذارید