• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 30 مهر 1399
کد مطلب : 113797
+
-

قاصدک/ اکران اینترنتی تئاتر «آهای دوستاتو بشناس»


فیلم تئاتر «آهای دوستاتو بشناس» به نویسندگی منصور خلج و کارگردانی عادل بزدوده از تولیدات سال۱۳۷۸ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» اکران شد. به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش داستان شتری است که از کاروان دور می‌افتد و در جنگل با گرگ و روباه روبه‌رو می‌شود. آن با نیرنگ شتر را پیش شیر می‌برند. پس از ماجراهایی، شیر نظر خوبی نسبت به شتر پیدا می‌کند اما گرگ و روباه که از این اتفاق ناراحتند، برای از بین‌بردن شتر نقشه می‌کشند و ادامه ماجرا... . تئاتر «آهای دوستاتو بشناس» با تکنیک نمایشی ترکیب انسان و عروسک تولید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند فیلم این نمایش را تا پایان آبان۱۳۹۹ در نمایش‌نما به نشانی: th.kpf.ir تماشا کنند.

  نمـایشــگاه دستاوردهـای هوش‌مصنوعی در زمینه دانش اسلامی

نخستین همایش ملی «هوش‌‌مصنوعی و علوم‌اسلامی» به‌همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، آزمایشگاه داده‌کاوی دانشگاه علم و صنعت، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)، مؤسسه اشراق و عرفان با همکاری مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، 4آبان‌1399 در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار خواهد شد. به‌گزارش ایبنا، این همایش از ساعت15:30 تا 18 عصر یکشنبه 4 آبان‌ماه در سالن همایش مدرسه علمیه معصومیه برگزار می‌شود.

  «خرچنگ» به جشنواره فیلم آدلاید استرالیا راه یافت

پویانمایی «خرچنگ» ساخته شیوا صادق‌اسدی به بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه انیمیشن دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم آدلاید ۲۰۲۰ استرالیا راه پیدا کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این انیمیشن ۱۱دقیقه‌ای که از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال۲۰۲۰ است، پنجمین حضور بین‌المللی خود را در این جشنواره تجربه می‌کند. پویانمایی «خرچنگ» قرار است روز اول آبان سال‌جاری (۲۲اکتبر۲۰۲۰) در یک برنامه ۸۷دقیقه‌ای به‌همراه 7فیلم کوتاه انیمیشن از کشورهای فرانسه، آمریکا، روسیه، مجارستان و استرالیا به‌نمایش درآید. بر همین اساس در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه، طیف وسیعی از انیمیشن‌ها با تکنیک‌های مختلف انتخاب شده‌است که در این میان پویانمایی‌ «خرچنگ» برای دوستداران فیلم‌های تجربی به نمایش در خواهد آمد. دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم آدلاید تا ۴آبان سال۱۳۹۹ (۱۴ تا ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰) در شهر آدلاید استرالیا به‌صورت حضوری در حال برگزاری است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :