• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 23 مهر 1399
کد مطلب : 113224
+
-

قاصدک

  ساخت فیلم سینمایی از اثر چاپ‌نشده فاکنر

نمایشنامه‌ای متعلق به ویلیام فاکنر بعد از 80سال از انباری واقع در منطقه بورلی هیلز کالیفرنیا کشف شده است که گفته می‌شود به‌زودی توسط هالیوود ساخته خواهد شد. این نمایشنامه قرار است تبدیل به یک فیلم سینمایی شود. به گزارش تلگراف، «کارل رولیسون» استاد دانشگاه و نویسنده بیوگرافی فاکنر نام این نمایشنامه را «پرواز فرشته» اعلام کرده است و گفته می‌شود از هم‌اکنون پروژه ساخت اثری سینمایی یا تلویزیونی براساس آن کلید خورده است. فاکنر در این نمایشنامه ماجرای قاتلی را روایت می‌کند که سعی می‌کند به واسطه یک عضو هیأت‌منصفه به نام «ورا مورگان» بی‌گناهی خود را ثابت کند.
 
  کرونا و افزایش فروش کتاب‌های مانگا

شرکت توزیع‌کننده کتاب‌های مصور مانگا در ایالات متحده می‌گوید ویروس کرونا باعث شده فروش این کتاب‌ها در ماه‌ها و هفته‌های گذشته افزایش یابد. به گزارش گودایریدر، بسیاری از این کتاب‌ها طرفداران زیادی در میان مخاطبان آمریکایی پیدا کرده است. مانگا (Manga) صنعت کمیک‌استریپ یا کتاب‌های مصور ژاپنی از دهه1950 به بعد رونق فراوانی در جهان یافته است.

  بررسی شیوه‌های تربیتی شمس تبریزی
سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی چهارشنبه ۲۳ و ۳۰مهر ساعت۱۵ با سخنرانی ایرج شهبازی به «نگاهی به مبانی و شیوه‌های تربیتی شمس تبریزی» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی Instagram/bookcityculturalcenter این درس‌گفتار را به‌صورت زنده مشاهده کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :