• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 22 مهر 1399
کد مطلب : 113024
+
-

خلعتبری: با رحمتی نان و نمک خورده‌ام و از او ناراحتم

خرید جدید سپاهان از اینکه به اصفهان برگشته و قرار است زیرنظر نویدکیا و احمدی، همبازیان سابقش کار کند حسابی خوشحال است

گفت‌وگو
خلعتبری: با رحمتی نان و نمک خورده‌ام و از او ناراحتم

محمدرضا خلعتبری با 37سال سن به سپاهان برگشته تا زیرنظر همبازیان سابقش در همین تیم کار کند. او در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از دلایل جدا شدنش از شهر خودرو و بازگشت به اصفهان سخن گفته است.

  جدایی تو از شهرخودرو اتفاق عجیبی بود. در این خصوص صحبت می‌کنی؟
بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا چند روزی استراحت کردیم و دیگر با من تماسی برای حضور در تمرینات گرفته نشد. این نشان می‌داد که حتما مرا نمی‌خواهند، البته آقای حمیداوی مالک باشگاه مرا می‌خواست و باید از ایشان یک تشکر ویژه داشته باشم که بدون مشکل خاصی رضایتنامه مرا صادر کرد و در نهایت بدون مشکل خاصی از شهرخودرو جدا شدم.
 گفته بودی با یکی از دستیاران رحمتی مشکل داشتی، درست است؟
من مشکلی با آقایان نوازی، سامره و نامداری نداشتم و حسین بادامکی هم که سرپرست بود. متأسفانه یکی از اعضای کادرفنی حرف‌ها را طور دیگری به رحمتی انتقال می‌داد و مشکلاتی ایجاد کرد. من آنقدر مرد هستم که اگر اشتباهی کرده باشم، می‌پذیرم و حتی عذرخواهی می‌کنم. دیگر همه‌‌چیز تمام‌شده و حتما بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند بیشتر از من کمک کنند، به همین ‌خاطر مرا نخواستند.
 از رحمتی ناراحت نیستی؟
اگر بخواهیم مسائل حرفه‌ای را در نظر بگیریم نباید ناراحت باشم چون هر مربی حق دارد نفراتش را خودش انتخاب کند ولی از لحاظ رفاقت و معرفت، قضیه فرق می‌کند. من با رحمتی نان و نمک خورده‌ام و از او ناراحتم، نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد و باز هم می‌گویم که من در شهرخودرو با هیچ‌کس مشکل نداشتم. من برای این تیم و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو دارم.
 چطور شد به سپاهان برگشتی؟
بازی کردن در سپاهان را دوست دارم و برایم لذتبخش است. باشگاه سپاهان به من پیشنهاد داد و در نهایت به توافق رسیدیم. خوشحالم قرار است با کسانی که دورانی همبازی بودم، دوباره همکاری کنم. آن زمان محرم نویدکیا و رحمان احمدی که الان سرمربی و مربی سپاهان هستند، همبازی من در این تیم بودند. محمود کریمی هم در کادرفنی هست که سابقه بازی کردن کنار او را هم دارم.
 فکر می‌کنی نویدکیا در سپاهان موفق شود؟
امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. نویدکیا اسطوره سپاهان است و محبوبیت خاصی بین هواداران دارد، او نیاز به حمایت دارد و باید به نویدکیا فرصت داد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید