• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 22 مهر 1399
کد مطلب : 113023
+
-

نکته بازی

دلار را 10هزار تومان ارزان کردی؟
افشین پیروانی در مورد دیرکرد باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، توپ را در زمین مدیران قبلی انداخته و گفته: «آنها باید پول برانکو را با دلار 3 هزار تومانی می‌پرداختند. کاش آقایان کمی به‌خودشان بیایند.» اگر منظور پیروانی از مدیران قبلی محمدحسن انصاری‌فرد باشد که او همه هزینه‌های عالم را داد تا خود افشین در این تیم باقی بماند. بنابراین انتقاد پیروانی از او خیلی بامزه است. در عین حال یک نکته دیگر هم وجود دارد. خرداد 98 یعنی زمان جدایی برانکو، قیمت دلار در بازار آزاد حدود 13هزار تومان بود، نه 3 هزار تومان. صد البته ما هم موافقیم پول برانکو هر چقدر زودتر پرداخت می‌شد بهتر بود؛ درست مثل اسفند 98که رسول‌پناه، مدیر محبوب پیروانی بر مسند کار نشست و دلار با قیمت کمتر از 15هزار تومان معامله می‌شد.

عذر می‌خواهم؛ قسمت هزارم!
با آغاز تمرینات استقلال، کادر پزشکی آبی‌پوشان از حضور در تمرینات خودداری کرد؛ چرا که هنگام بازگشت تیم از قطر، در فرودگاه دوحه به آنها بی‌احترامی شده بود. این ماجرا چند روز طول کشید تا اینکه سرانجام با عذرخواهی نفرات خاطی، موضوع فیصله پیدا کرد. گویا این بار هم یکی از افراد مورد نظر، محمد دانشگر بوده است؛ مدافعی که در طول یک سال گذشته بیشتر از متن، رد پایش در حواشی ریز و درشت دیده شده است. دانشگر بعد از جدایی استراماچونی یک مصاحبه عجیب در مورد او انجام داد و دوره فرهاد مجیدی هم یکی دو بار از تیم کنار گذاشته شد. الان هم گویا او در متن ماجرا بوده. به هر حال امیدواریم عذرخواهی هزارم، آخرین حاشیه دانشگر در استقلال باشد. راستی که محمود فکری چه کار سختی برای جمع کردن این تیم دارد.

هواداران 2 تیم را جمع زدی؟
رقابت کور یعنی اینکه مدیر پرسپولیس بعد از صعود این تیم به فینال آسیا از خوشحالی 45میلیون هوادار حرف بزند و نیکبخت واحدی برای آنکه عقب نمانده باشد، تعداد هواداران استقلال را 50میلیون نفر تخمین بزند! انصافا حتی کم‌سال‌ترین هواداران استقلال هم حاضر نیستند چنین مطالب اغراق‌آمیزی در مورد تیم‌شان بیان شود. به‌طور کلی دوستانی مثل نیکبخت و امیرحسین صادقی هر بار حرف می‌زنند، یک میخ در قلب استقلال فرو می‌رود و بهترین کمک آنها به تیم سابق‌شان سکوت کردن است. سرخابی‌ها به اندازه کافی هوادار دارند و نیازی نیست برخی پیشکسوتان با این قبیل دوستی‌های خاله خرسه، آنها را سوژه خنده کنند. البته شاید هم نیکبخت چون هم در پرسپولیس بازی کرده و هم استقلال، هواداران 2 تیم را جمع زده باشد؛ هرچند باز بعید است عدد حاصل به این رقم نزدیک باشد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید