• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 20 مهر 1399
کد مطلب : 112801
+
-

با مردم

  فکر و ذهن همه مردم در تشییع استاد شجریان حاضر بود
کاش شرایط به‌گونه‌ای بود که می‌شد همایون شجریان بخواند و همه مردم استاد محمدرضا شجریان را مشایعت کنند. اما کرونا اجازه نداد آنطور که دلمان می‌خواست نغمه خوش نوای ایرانی را تشییع کنیم ولی بی‌تردید یاد استاد نه‌تنها اکنون با ماست بلکه در تاریخ ایران زمین تا ابد خواهد ماند و این مرد تکرار نشدنی از خاطرها نخواهد رفت.
رنجبر از تهران

  تپه‌های گویدای قم؛ پاتوق سارقان مسلح
در تپه‌های گویدا اطراف حسن آباد قم سارقان مسلح مردم را لخت می‌کنند و مدت هاست کسی جرأت نمی‌کند با خیال راحت در آن اطراف تردد کنند. امنیت داخلی که به آمریکا و کاخ سفید ارتباط ندارد.از مسئولان توقع داریم امنیت این محدوده را تامین کنند. 
جوشنی از قم

   تعداد کلانتری‌های تهران باید افزایش یابد
تقریباً دو دهه قبل در خبرها آمده بود که قرار است 40کلانتری در گوشه و کنار شهر تهران دایر شود که تا امروز به‌نظر می‌رسد 10مورد آن هم ایجاد نشده و کلانتری ها همان کلانتری‌های سابق هستند. با توجه به گسترش ناامنی و به‌خصوص خفت‌گیری و سرقت و فرصت جولان یافتن سارقان و بزهکاران با توجه به ضعف های اقتصادی موجود جا دارد مسئولان به این وعده دیرینه عمل کنند و از ساختمان‌های بلاتکلیف بسیاری که در گوشه و کنار شهر است بهره بگیرند و در آنها کلانتری دایر کنند.
هاشمی از تهران

  مرمت غیراصولی مسجد تاریخی مهدیشهر
برای مرمت یک مسجد تاریخی در مهدیشهر؛ سنگسر سابق از گچ استفاده شده و بهانه این است که منار قدیمی از گچ بوده و برای ثبت اثر در ردیف آثار میراث فرهنگی می‌بایست طبق نظر میراث فرهنگی آن را با گچ مرمت می‌کردیم. مردم نمای قبلی که از سنگ، سیمان و ساروج بوده را دارای جلوه بهتر می‌دانند و بر این باورند نمای منار که مربوط به دوره سلجوقی بوده از خشت و ساروج بوده نه از گچ و این اقدام آن هم توسط کارگر و بنای عادی و بدون نظارت دقیق کارشناس میراث فرهنگی یک امر تامل‌برانگیز است. از مسئولان توقع نظارت داریم. 
اعلایی از سمنان

  خروجی رجایی جنوبی پاتوق فروشندگان چرخی شده است
مدتی است که دوباره در اتوبان آزادگان، خروجی رجایی جنوب به شهر ری، سر و کله فروشندگان چرخی وماشینی میوه و... پیدا شده و باعث تصادف درمحدوده مورد نظر شده که ترافیک به‌دلیل همجواری با بازار آهن بسیار متراکم است. مدتی قبل این چرخی ها جمع‌آوری شدند و منطقه آرامش نسبی داشت. لطفا شهرداری و پلیس راهور رسیدگی کنند. 
خانی از تهران

   متروی فرودگاه امام خمینی؛ خالی از هر مسافری
چرا باید متروی فرودگاه امام خمینی خالی وبدون مسافر باشد درحالی‌که اگر یک ایستگاه هم به سمت رباط کریم که فاصله‌ای کمی تا فرودگاه  دارد می زدند هم درآمد‌زایی می‌شد وهم مردم رباط کریم به راحتی به مترو دسترسی داشتند. 
اسلامی فرد از رباط کریم

  سنگدان مرغ را جای کباب ترکی به مردم می‌فروشند
در چهارراه استانبول کنار پاساژ کویتی‌ها، چرخ کرده سنگدان را به جای کباب ترکی به مردم می‌فروشند! گرانی یک مطلب است، دزدی و کم فروشی مطلب دیگر. از وزارت بهداشت توقع داریم در کنار کرونا به این موارد هم توجه کند. 
ایادی از تهران

  در صنعت به جای گازوئیل از گاز استفاده شود
چرا به‌رغم داشتن منابع زیاد گاز از گازوئیل که آلوده‌تر است در صنعت برق به‌عنوان جایگزین استفاده می‌شود؟ اگر این جایگزینی انجام شود حتما در کاهش آلودگی هوا مؤثر است.
شهروند تهرانی

   تیر برق دراتوبان ساوه کج شده است
چندماهی است یکی از تیرهای برق در اتوبان ساوه به سمت تهران نرسیده به ورودی اورین خیلی کج شده است. با اداره راهداری تماس گرفتم، گفتند به آتش‌نشانی مربوط می‌شود. با آتش‌نشانی تماس گرفتم، گفتند به اداره برق مربوط می‌شود و درآخر هم کسی پاسخگو نبود. حتما باید خدای ناکرده اتفاق تلخی رخ دهد تا این تیر برق‌های کج درست شوند؟
اکبر منصوری از پرند

  نصف چسب مایع هواست
چسب مایع برند معروف در عرض دو سال از هزار و 200تومان به 12هزار تومان رسید که می‌گذاریم به‌حساب گرانی همه‌‌چیز، اما اینکه یک سوم ظرف آن پر از هوا باشد را کجای دلمان بگذاریم و دردمان را به چه‌کسی بگوییم؟ کسی هم کاری به چسب مایع ندارد و تعزیرات هم حتما فقط دنبال برخورد با گرانی کالاهای خوراکی است و این مردم هستند که زیر فشار له می‌شوند.
رِی خَس از تهران

   درمانگاه شبانه روزی ابن سینا روزها هم دایر نیست
درمانگاه شبانه روزی ابن سینا بعد از چند‌ماه از افتتاح حتی نیمه‌شبانه‌روزی هم نیست. تنها یک پرستار دارد و حتی پشت درب درمانگاه یک چراغ پرنور قرار ندارد. 
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

  تلفن‌های گویای اعلام گرانفروشی پاسخگو نیستند
تلفن‌های 124و 135که برای اعلام گرانفروشی و شکایت از گرانفروشان و محتکران معرفی شده‌اند، پاسخگو نیستند و تماس گیرنده را بیش از 20دقیقه پشت خط نگه می‌دارند و دست آخر بدون پاسخگویی قطع می‌شوند. در این میان هم مسئولان مدام مردم را برای شکایت از گرانفروشی به این شماره‌ها ارجاع می‌دهند. چطور و به کجا گرانفروشان را معرفی کنیم؟
کاظم از شهرری

این خبر را به اشتراک بگذارید