• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 19 فروردین 1397
کد مطلب : 11226
+
-

با مردم

پیام‌های شما
با مردم

@  ارتقای کیفیت سریال ها

سلام. سریال پایتخت یکی از زیباترین مجموعه‌های تلویزیونی است که توانسته با مردم ارتباط خوبی برقرار کند. مردم با سریال پایتخت و داستان‌های آن احساس همزاد‌پنداری دارند چرا که صحنه‌ها و داستان‌ها از جنس مردم است. خاکی بودن داستان و شخصیت‌های پایتخت باعث دوست‌داشتنی شدن این سریال شده است به‌گونه‌ای که مردم در کوی و برزن، در هر محفل و جمعی، تکیه‌کلام‌های کاراکترهای این سریال را تکرار می‌کنند و هرروز در محل کار، درباره اتفاقات شب گذشته سریال حرف می‌زنند. به عوامل سازنده این سریال و صدا و سیما تبریک می‌گوییم که به‌تدریج در حال ارتقای کیفیت فیلم‌ها و سریال‌ها براساس خواسته اغلب مردم هستند. امیدوارم که عوامل سریال پایتخت همیشه سلامت، سرزنده و شاداب باشند. به امید پایتخت‌های بعدی...
2436...0912

  حذف سمپاد و بلاتکلیفی دانش‌آموزان

با سلام. درخصوص حذف آزمون سمپاد ؛ چرا تکلیف دانش‌آموزان کلاس ششم را مشخص نمی‌کنند؟ بچه‌ها و والدین بلاتکلیف هستند. بعد از چند سال به ناگاه خبر حذف آزمون را اعلام می‌کنند بدون اینکه مشخص کنند سرنوشت دانش‌آموزانی که امسال خود را برای آزمون آماده کرده بودند چه می‌شود و باید چه کار کنند. در ضمن از عزیزان کارشناسی که از نحوه سنجش توانایی علمی دانش‌آموزان ایرانی گله‌مند هستند و ما را با دانش‌آموزان کشورهای پیشرفته مقایسه می‌کنند؛ خواهش می‌کنم نیم نگاهی هم به سرانه آموزشی و بودجه‌ای مدارس کشورمان داشته باشند، بعد قضاوت کنند.
8622...0912

  مسابقه قوی‌ترین مردان

سلام. دیروز در این ستون شهروند محترمی گلایه کرده بود که چرا مسابقه قوی‌ترین مردان که بدآموزی داشت در ایام تعطیلات عید نوروز از تلویزیون پخش شد! تماس گرفتم بگویم که پخش مسابقه قوی‌ترین مردان بعد از سریال پایتخت 5 از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بود؛ ضمن اینکه روند قهرمان‌سازی‌ و الگوسازی آن برای بسیاری از خانواده‌ها رضایت‌بخش بود.
1501...0911

  بی توجهی به بهداشت محیط

سلام. مدت‌هاست خانواده‌هایی که برای زیارت اهل قبور خود در امامزاده عبدالله(ع) شهرری حضور پیدا می‌کنند شاهد بی‌توجهی به نظافت محوطه بیرونی آن هستند به گونه‌ای که محل مناسبی برای تجمع معتادان و مواد فروشان شده و از طرفی درختان آن نیز به‌دلیل بی‌توجهی در حال خشک شدن هستند. انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط برای رفع این مشکلات اقدامی بکنند.
گلایه یک شهروند

  فضای سبز ایجاد کنند

سلام بر شما. سال‌هاست زمین بایری در قسمت جنوبی ساختمان کمیته امداد در محله سوهانک، محل مناسبی برای انباشت زباله شده و چهره نامناسب بصری در این محله ایجاد کرده است. به شهرداری منطقه یک پیشنهاد می‌کنیم ضمن پیگیری معضل زباله در این زمین بایر، با ایجاد فضای سبز به این بلاتکلیفی پایان دهند.
صالحی از ساکنان محل

  فعال کردن بازار میوه و تره بار

سلام خسته نباشید. سال‌هاست ساکنان اطراف میدان شهدا از دسترسی نزدیک به بازار میوه و تره بار در محله خود محروم هستند. به مسئولان ذی‌ربط در سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران پیشنهاد می‌کنیم برای حل مشکل ساکنان این محدوده شعبه‌ای از میوه و تره‌بار در اطراف میدان شهدا فعال کنند.
یک بازنشسته ساکن در میدان شهدا

  استنشاق مواد سمی

سلام. هرچند وجود بی‌شمار خودروها، به‌خصوص خودروهای شخصی و موتورسواران بخش عمده‌ای از دلایل افزایش ترافیک شهری و آلودگی ناشی از آن در کلانشهرهاست، اما در کنار اینها مشاغل آلاینده و مزاحم در حومه پایتخت در حال فعالیت هستند که آلودگی ناشی از مواد سمی ناشی از تولیدات‌شان، باعث استنشاق گاز این مواد سمی توسط شهروندان شده و ضررهای جبران‌ناپذیری بر سلامت آنها دارد.
یک شهروند از تهران

  فرهنگسازی‌ برای تخلفات رانندگی

سلام. هر سال که جلوتر می‌رویم متأسفانه روزبه‌روز رانندگی در کشور ما بدتر می‌شود و هر کسی هرگونه که دوست دارد رانندگی می‌کند و از طرفی پلیس هم فقط آمار می‌دهد! چرا پلیس درخصوص تخلفات اینگونه رانندگان سختگیری نمی‌کند؟ البته در کنار جریمه باید فرهنگسازی‌ به هر نحو ممکن صورت بگیرد تا حداقل رانندگان متخلف قانون را رعایت کنند.     
863...0912

  تورم را مهار کنند

با سلام. لطفا به مسئولان بگویید بسیاری از کارگران در شهرستان‌ها با حقوق 800هزار تومان یعنی کمتر از حداقل حقوق قانونی کار می‌کنند. وقتی کارفرمایان به‌راحتی قانون را دور می‌زنند، در این شرایط افزایش حقوق به چه درد کارگر می‌خورد؟ به‌نظرم راه‌حل، مهار تورم است.
1625...0919

@  تعصب برای مصرف کالای ایرانی

سلام. با توجه به شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم رهبری پیشنهاد می‌کنم خانواده‌ها درخصوص مصرف کالای ایرانی تعصب داشته باشند و حتی الامکان سعی کنند تا زمانی که کالای ایرانی موجود است سراغ کالای خارجی نروند. از طرفی تولید‌کنندگان هم انصاف داشته و کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند و قیمت کالاهای خود را پایین بیاورند؛ چرا که مردم به‌دنبال کالای با کیفیت و قیمت مناسب هستند. باور کنید اگر تولید‌کنندگان کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند و با قیمت مناسب به فروش برسانند، خود به‌خود حمایت از کالای ایرانی در بین مردم شکل می‌گیرد.
6254...0919

لطفا نقطه نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید