• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 10 مهر 1399
کد مطلب : 111919
+
-

مغانلو: پدرم مخالف حضورم در اروپا بود

مهاجم فصل گذشته پیکان که شنیده می‌شد فاصله‌ای با پرسپولیسی یا تراکتوری شدن نداشته، به پرتغال رفته تا به اهداف فوتبالی‌اش برسد. او مدعی است در ایران 4برابر پرتغال به او پول می‌دادند

مغانلو: پدرم مخالف حضورم در اروپا بود

 امیرحسین اعظمی- روزنامه‌نگار

شهریار مغانلو که شنیده می‌شد از پرسپولیس و تراکتورسازی پیشنهادهای مالی خوبی دارد، در نهایت تصمیم گرفت برای ادامه فوتبالش راهی پرتغال شود و پیراهن سانتاکلارای پرتغال را برتن کند. این مهاجم 25‌ساله که تا همین دوسال پیش در لیگ یک ایران بازی می‌کرد، در گفت‌و‌گو با همشهری از دلایلش برای حضور در پرتغال
 می‌گوید.

 بالاخره برای ادامه فوتبال راهی پرتغال شدی.
خیلی از این بابت خوشحالم. من چند پیشنهاد از لیگ برتر خودمان و چند پیشنهاد هم از بلژیک و ترکیه داشتم ولی
 در نهایت پرتغال را انتخاب کردم چون معتقدم فوتبال اینجا شبیه فوتبال خودمان است. امیدوارم در لیگ پرتغال نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم.
 ‌  مثل اینکه هم پرسپولیسی‌ها خیلی دنبالت بودند و هم شایعه شده بود از تراکتورسازی پیشنهاد نجومی داری.
پرسپولیس از نیم‌فصل دنبال من بود ولی شرایط مهیا نشد تا به این تیم بروم. پیشنهاد خیلی خوبی هم داشتم ولی دوست ندارم بگویم از کدام تیم بود. اگر در ایران می‌ماندم 4 برابر پول سانتاکلارا را به من می‌دادند اما من دوست داشتم اروپا را انتخاب کنم تا به اهدافم برسم. من این مدت خیلی در فوتبال زحمت کشیدم و دوست نداشتم این فرصت برایم از دست برود.
 ‌ حالا فکر می‌کنی با سانتاکلارا به اهدافت برسی؟
قطعا کار من آسان نیست ولی تلاش می‌کنم تا به هدف‌هایم برسم و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. وقتی بازیکنی به اروپا می‌آید و در چنین موقعیتی قرار می‌گیرد طبیعتا باید خیلی بیشتر از گذشته تلاش کند تا موقعیتش بهتر شود.
  با وجود تمام صحبت‌هایی که کردی شنیده می‌شد برای رفتن به اروپا تردید‌هایی هم داشته‌ای.
من وقتی در ملوان بازی می‌کردم از خانواده دور بودم. آنها تا حدودی مخالف بودند، خصوصا پدرم که دوست نداشت به اروپا بروم ولی در نهایت مادرم با او صحبت کرد و پدرم هم راضی شد تا به پرتغال بیایم.
‌  به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کنی؟
این یکی از هدف‌های مهم من است و امیدوارم به تیم ملی هم برسم.
‌ این هفته برای تیم جدیدت بازی می‌کنی؟
سانتاکلارا خوشبختانه 2 بازی اولش را با برد پشت سر گذاشته و باید دید کادرفنی برای بازی سوم چه تصمیمی می‌گیرد. فعلا باشگاه پیگیر است تا اول مجوز بازی‌ام، صادر شود.
‌  مثل اینکه در تیم جدیدت هم قرار است با شماره 70بازی کنی. چرا 70؟
من در پیکان هم این شماره را می‌پوشیدم و معتقدم برایم خوش‌یمن است. به همین دلیل اینجا هم شماره 70را انتخاب کردم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید