• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 6 مهر 1399
کد مطلب : 111320
+
-

شهردار منطقه 10 در نشست با خبرنگاران اعلام کرد

افتتاح 30 پروژه شهری تا پایان آبان ماه

میز خبر
افتتاح 30 پروژه شهری تا پایان آبان ماه

برای تأمین رفاه شهروندان و همچنین ساماندهی و اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس 30 پروژه شهری تا پایان آبان ماه سال جاری در منطقه 10 افتتاح می‌شود. 
برای ایجاد مشارکت و تعامل و دو سویه میان مجموعه مدیریت شهری و اصحاب رسانه نشست صمیمانه‌ای میان شهردارمنطقه 10 و خبرنگاران در ساختمان ستادی شهرداری این منطقه برگزار شد. در این نشست شهردار منطقه با اشاره به اجرای 30 پروژه شهری تا آخر آبان درباره اهمیت نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و نیاز روز گفت: «از نقدهای رسانه‌ها به‌ویژه نشریات محلی می‌توان بهره‌برداری مطلوب داشت. اگر نقدی باشد قطعاً ضعف کار و مشکلات زیر بنایی به سرعت دیده و رفع می‌شود و اگر هم تعریفی باشد در واقع شرایط خدمت به مردم فراهم شده و از طریق انعکاس آن می‌توان به مردم اطلاع‌رسانی کرد.»
«مجید رباطی» در ادامه به مسکونی بودن بافت منطقه 10 اشاره کرد و آن را یکی از ویژگی‌های مثبت منطقه دانست و گفت: «همین یک دست بودن بافت باعث مشارکت اهالی در بسیاری از برنامه‌های مدیریت شهری می‌شود و در واقع روحیه مشارکت‌پذیری در میان آنها نهادینه می‌شود. به همین دلیل از زمان ورودمان به منطقه در 2 بخش کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای اجرای طرح‌های شهری برنامه‌ریزی کردیم.» 
رباطی در ادامه به اجرای 30 پروژه مهم شهری با اعتبار 120 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های کوچک‌مقیاس محلی اشاره کرد و افزود: «ساماندهی میدان جمهوری، اجرای پروژه گذر پشت بزرگراه نواب و ساماندهی رفیوژ میانی خیابان امام خمینی(ره) از مهم‌ترین پروژه‌های کوچک‌مقیاس منطقه است.»
توسعه سرانه فضای سبز، پیاده‌راه‌سازی، ساخت مسیر دوچرخه، ساماندهی و مناسب‌سازی بوستان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس تندرو برای تسهیل در‌ تردد معلولان و سالمندان از دیگر طرح‌های کوچک‌مقیاسی است که شهردار منطقه 10 در این نشست به به اجرای آنها اشاره داشت. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید