• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 5 مهر 1399
کد مطلب : 111309
+
-

با مردم

با مردم






  برق پریزهای داخل واگن‌های مترو را وصل کنند
مدتی است پریزهای برق داخل واگن‌های قطار تهران - گلشهر را قطع کرده‌اند که با توجه به‌مدت یک‌ساعته و طولانی بودن مسیر و ضرورت استفاده از پریزها برای شارژ موبایل مسافران جا دارد برق دوباره در این پریزها جریان یابد. این خواسته بسیاری از مسافران هر روزه این مسیر است که چند باری با مدیران ایستگاه‌های صادقیه و گلشهر مطرح شده ولی تاکنون حل نشده است.
رحیمی از کرج 

  خودروی رانندگان متخلف در معاینه فنی را توقیف کنند
برخی رانندگان از شگرد اجاره چنددقیقه‌ای یا ساعتی وسایل سیستم فنی خودرو برای گرفتن تأییدیه معاینه فنی استفاده می‌کنند و بعد از گرفتن معاینه فنی لوازم اجاره‌ای را بازمی‌گردانند و دوباره با وضعیت مردودی که به اشتباه قبول از معاینه فنی اعلام شده در سطح شهر می‌گردند تا چرخه آلودگی هوا را آلوده‌تر کنند. مسئولان فکری برای این موضوع بکنند.
ضیافت از تهران

   سایت ثبت احوال به روز نیست
به روز نبودن سایت ثبت احوال باعث ایجاد مشکلات متعددی درخصوص احراز هویت دارندگان برگه‌های رسید کارت ملی شده است. برای انجام کار بانکی به بانک مراجعه کردم که گفتند 10روز کاری زمان می‌برد تا کد رهگیری رسید کارت ملی شما در سیستم مشاهده شود. این در حالی است که سایت ثبت احوال به روز نیست و برای واریز یک رقم جزئی معطل شده‌ایم. واقعا به روز کردن سایت کار سختی است؟
صفرپور از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید