• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 3 مهر 1399
کد مطلب : 111150
+
-

کافه مجلس


  قالیباف، رئیس فراکسیون انقلاب شد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اعضای فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: محمدباقر قالیباف به‌عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد. مجتبی توانگر در گفت‌وگو با مهر، افزود: همچنین حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر و حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی به‌عنوان نواب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شدند. 

  636میلیون پوند، طلب ما از انگلیس
رضا تقی‌پور، نماینده تهران در مجلس با اشاره به پرونده خرید تانک چیفتن از یک شرکت دولتی از انگلستان قبل از انقلاب، گفت: براساس رأی داوری، این شرکت باید سود مطالبات را تا زمان پرداخت به جمهوری اسلامی ایران پرداخت کند؛ تا سال۲۰۱۰ به‌بهانه تحریم پول را نداده بودند که امروز این مبلغ بیش از ۶۳۶میلیون پوند خواهد بود./ایسنا

  درگذشت آیت‌الله ممدوحی 
مجمع نمایندگان کرمانشاه در بیانیه‌ای درگذشت آیت‌الله حسن ممدوحی، نماینده فقید کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. در این بیانیه آمده است: ایشان از شخصیت‌های علمی برجسته و نامدار کشور بود و تالیفات عدیده گرانسنگ ازجمله شرح نهج‌البلاغه امیرالمومنین علی(ع) و تربیت شاگردان فراوان حاصل تلاش این ستاره بنام کرمانشاهی است. امروز مردم کرمانشاه و قم در فقدان این نگین علمی و دینی کشور غمگین و گریان هستند.

  من نماینده حق دارم دنا بگیرم
علی جدی، نماینده شیروان درباره تحویل خودروی دنا به نمایندگان به رویداد۲۴ می‌گوید: بنده خودروی دناپلاس را تحویل گرفته‌ام؛ زیرا نماینده را محق این امکان می‌دانم. وی افزود: هم‌اکنون ۹نفر به‌طور مستقیم با من کار می‌کنند که 5نفر آنها در شهرستان مشغول هستند و 4نفر دیگر در تهران فعالیت دارند. گاهی برای اینکه این افراد را برای پیگیری کاری به محلی بفرستم یا ماشین شخصی خودم را تحویل آنها می‌دهم یا آنها از ماشین شخصی خود استفاده می‌کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید