• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 2 مهر 1399
کد مطلب : 111007
+
-

بورس کیف وچمدان


     اگر برای سفر یا امور اداری، دفتری و تحصیلی خود نیازمند انواع چمدان، کیف و کوله‌پشتی تولید داخل و وارداتی هستید بهتر است سری به بورس فروش این اقلام واقع در خیابان 15خرداد، طبقه زیرزمین سرای مشیرخلوت در بازار بزرگ تهران بزنید.
      گرچه از خیابان منوچهری به‌عنوان بورس فروش انواع چمدان و کیف یاد می‌شود و سرای مشیر خلوت بیشتر به فروش انواع ملزومات تزئینی، خیاطی و سفره عقد مشهور است اما طبقه زیرزمین این راسته بازار به محلی برای فروش انواع کیف و چمدان تبدیل شده و می‌توانید انواع اینگونه ملزومات از کیف اداری، چمدان و کوله مسافری گرفته تا چمدان‌های عروس و... را در مدل و قیمت‌های مختلف خریداری کنید.
      برای رسیدن به راسته بازار سرای مشیر خلوت باید از دهانه بازار بزرگ تهران مسیر خود را به سمت مسجد امام خمینی(ره) ادامه داده و پس از رسیدن به حیاط اصلی مسجد به سمت چپ رفته و با عبور از دالانی که به دوراهی بازار بین‌الحرمین و سرای مشیر خلوت، مسیر دوم را انتخاب کنید.
      در راسته بازار مشیر خلوت علاوه بر انواع کیف، چمدان و کوله‌پشتی مغازه‌های دیگری نیز وجود دارند که انواع لوازم خیاطی و یراق آلات مورد نیاز برای دوخت و دوز لباس، پرده، مبلمان و... را عرضه می‌کنند که می‌توانید علاوه بر کیف و چمدان اینگونه لوازم را نیز از سرای مشیر خلوت بخرید.
      همانند سایر راسته بازارهای واقع شده در بازار بزرگ تهران، قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح زوج و فرد و طرح ترافیک و کمبود جای پارک از جمله نقاط منفی راسته بازار سرای مشیر خلوت است اما برای رفت و آمد به این راسته بازار نیز بهترین گزینه، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و به‌خصوص خط مترو است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :