• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 2 مهر 1399
کد مطلب : 111006
+
-

تشخیص ساعت مچی اصل


      گرچه با توسعه گوشی‌های تلفن همراه و سایر کالاهای دیجیتال مجهز به سیستم‌های تشخیص زمان و تاریخ، تقاضا برای خرید انواع ساعت مچی به‌شدت کم شده و نسل جوان برخلاف گذشتگان دغدغه چندانی برای اطلاع از گذشت زمان از طریق ساعت‌های مچی و جیبی ندارد اما اغلب زوج‌های جوان حداقل یک‌بار ناگزیر به خرید ساعت مچی هستند که با توجه به قیمت‌های نجومی آن تشخیص ساعت اصل از تقلبی(فیک) حائز اهمیت است.
       گرچه بسیاری از مردم خود را قادر به تشخیص ساعت مچی اصل از تقلبی می‌دانند اما بهتر است که بدانید خیلی راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید فریب یک ساعت مچی فیک را خواهید خورد؛ چرا که اکنون ساعت‌ مچی کپی یا فیک ۳۰ درصد بازار جهان را به‌خود اختصاص داده که این رقم در کشورمان به بیش از ۵۰ درصد نیز می‌رسد.
       خرید از فروشگاه‌های معتبر نمایندگی برندهای مشهور و دریافت کارت گارانتی نخستین راهکار اطلاع از اصل بودن ساعت مچی است؛ چرا که اینگونه فروشگاه‌ها نمی‌توانند ساعت فیک را به مشتری عرضه کنند اما توجه داشته باشید که برای خرید این نوع ساعت‌های مچی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
       موتور ساعت مچی، مطمئن‌ترین راه برای تشخیص ساعت مچی اصل از فیک است. اگر موتور یک ساعت مچی اصل باشد قطعا این ساعت اصل خواهد بود اما برای این کار لطفا در خانه دست به آچار نشده و با کارشناسان خبره مشورت کنید. بر این اساس تولیدکنندگان برخی ساعت‌های مچی برای اطمینان از اصل بودن موتور این ساعت‌ها در طراحی خود از صفحه‌های قلب باز استفاده می‌کنند که شما می‌توانید موتور ساعت را از روی صفحه ببینید.
       تمام ساعت‌های مچی اصل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بین‌المللی هستند. این گارانتی به شما کمک می‌کند که در هر جای جهان برای استفاده از گارانتی این ساعت مچی را به یکی از نمایندگی‌های برند ارائه کنید. اگر ساعتی کارت گارانتی معتبر ورفرنس قابل جست‌وجو در اینترنت داشته باشد، می‌توانید از خریدتان مطمئن باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید