• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
شنبه 29 شهریور 1399
کد مطلب : 110511
+
-

نکته بازی

مرسی که پیشنهاد بارسا را رد کردی!
علیرضا منصوریان که بعد از برکناری از ذوب‌آهن در میانه‌های فصل گذشته خانه‌نشین شده بود، سرانجام به نیمکت تراکتور رسید؛ فرایندی که در تحقق آن، قانون منع جذب مربی خارجی و نیز عدم‌توافق باشگاه تبریزی با دایی، کریمی و نکونام مؤثر بوده است. به هر حال برای علی منصور در تیم جدیدش، آرزوی موفقیت می‌کنیم، اما جمله جالب او در جلسه معارفه این بود: «به خاطر هواداران پرشور تراکتور و شخص آقای زنوزی تراکتور را انتخاب کردم.» یعنی یک طوری که انگار منصوریان از بارسلونا و منچسترسیتی پیشنهاد داشت، اما نتوانست احساسات پاک هواداران تراکتور را نادیده بگیرد! آقا شما که مدت‌هاست در خانه نشستی، رسیدنت به استقلال تقریبا غیرممکن است و نیمکت خاصی هم باقی نمانده؛ در این شرایط پیشنهاد تراکتور رسیده و قبول کردی، دیگر چرا دنبال دلایل فرعی و منت گذاشتن بر سر هواداران می‌روی؟


خب این به آن در
مدیر باشگاه ماریتمیو در پرتغال گفته از 2‌ماه پیش مذاکره و توافق با علی علیپور صورت گرفته بود. مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم علیه مهاجم سابق سرخ‌ها مصاحبه کرده که: «آقای علیپور؛ این رسمش نبود که ما را سر کار بگذاری. شما که با باشگاه پرتغالی توافق کرده بودی، چرا برای مذاکره نمایشی با ما اقدام کردی؟» خب شاید به‌نوعی حق با رسول‌پناه باشد، اما سرپرست باشگاه زیاد هم نباید سخت بگیرد. همین الان سرمربی تیم او کسی است که در نخستین جلسه تمرینی با سرخپوشان افشا کرد 10روز قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس سفارش جذب اوساگونا را داده بود؛ یعنی درست همان زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی شهرخودرو بود و به‌صورت اخلاقی باید برای جذب بازیکن در این تیم تلاش می‌کرد. بالاخره از هر دستی بدهی، از همان دست می‌گیری!

تماس تلفنی به چه درد می‌خورد؟
در قطر مهدی ترابی با کاروان پرسپولیس تماس گرفته و با یحیی گل‌محمدی صحبت کرده است. ترابی که یکی از وزنه‌های فنی سرخپوشان بود و جدایی غیرمنتظره‌ای از این تیم داشت، در این گفت‌وگوی تلفنی برای باشگاه سابقش آرزوی موفقیت کرده است. گویا خود ترابی هم در قطر حضور دارد و در حال مذاکره برای یافتن تیمی جدید است. همه اینها در حالی است که حضور او در مسابقات لیگ قهرمانان، به‌شدت می‌توانست برای پرسپولیس کارگشا باشد. کسی انتظار ندارد ترابی قید پیشنهادهای کلان را بزند و در پرسپولیس بماند، اما شاید او می‌توانست با باشگاه بعدی‌اش شرط کند که پس از پایان لیگ قهرمانان به آنها ملحق خواهد شد. اگر چنین امکانی به‌وجود می‌آمد، قطعا پرسپولیسی‌ها خیلی خوشحال‌تر می‌شدند. نه اینکه او در قطر بیکار باشد و با تماس تلفنی حال قرمزها را بپرسد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید