• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 27 شهریور 1399
کد مطلب : 110416
+
-

آوار مرگ بر سر 2 کارگر در آبعلی

آوار مرگ بر سر 2 کارگر در آبعلی

ریزش آوار در پروژه‌ای در حال ساخت در آبعلی 4نفر را زیر آوار گرفتار کرد و جان دو نفر از آنها را گرفت. به گزارش همشهری، این حادثه پیش از ظهر دیروز در مجتمع برف آبعلی اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که کارگران در حال کار در این پروژه بودند که به‌دلیل بی‌احتیاطی بخشی از ساختمان فرو ریخت و کارگران زیر آوار گرفتار شدند.
به‌دنبال وقوع این حادثه گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند و تلاش برای نجات 4کارگر گرفتار شده زیر آوار آغاز شد. شاهین فتحی، مدیرعامل هلال احمر استان تهران در این‌باره گفت: قبل از ظهر چهارشنبه، بر اثر بی‌احتیاطی در عملیات ساختمانی و تعمیرات، مجتمع برف آبعلی 4کارگر زیر آوار گرفتار شدند. بلافاصله یک تیم نجات از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند به محل حادثه اعزام و با کمک عوامل آتش‌نشانی، عملیات نجات از آوار آغاز شد.
فتحی ادامه داد: پس از تلاش فراوان 4نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند که 2نفر وضعیت خوبی نداشتند. نجاتگران هلال احمر   و اورژانس، عملیات احیاء را برای این 2نفر انجام دادند اما شدت حادثه به‌گونه‌ای بود که جان خود را از دست دادند. به گفته وی 2 مصدوم حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند و علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید