• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 26 شهریور 1399
کد مطلب : 110234
+
-

الو محله

گذر طهرون تاریک است
 گذر طهرون که محل مراجعه بسیاری از شهروندان منطقه است، هنگام شب روشنایی کافی ندارد و تاریکی حریم ریل راه‌آهن مشرف به گذر سبب ناامنی محل شده است. این امر علاوه بر افزایش جرائمی مانند سرقت و تصادف‌های ترافیکی، برکسب غرفه‌داران گذر طهرون هم تأثیر سوء‌دارد و لازم است روشنایی این محل تقویت شود.
امیرحسین محمدی/ ساکن محله آذری
پاسخ مسئول: افزایش روشنایی این معبر با اقدام اداره برق رودکی میسر می‌شود. برای حل این مشکل رایزنی و پیگیری‌های لازم با این اداره انجام می‌شود.
ایرج مرشدلو/ شهردار ناحیه یک منطقه17

 دردسر ساختمان مخروبه

منطقه18 _ چندماه قبل ساختمانی فرسوده در ابتدای خیابان شهید رجایی تخلیه و عملیات تخریب آن آغاز شد، اما این کار با کندی انجام می‌شود و با مخروبه شدن ساختمان و انباشت مصالح ساختمانی در اطراف آن، شهروندان با سختی‌ تردد می‌کنند.
علیرضا زمانپور/  ساکن خیابان شهید رجایی
پاسخ مسئول:ضمن بازدید از محل موردنظر به مالک اخطار کتبی و شفاهی داده شد تا نسبت به بازگشایی مسیر عبور شهروندان اقدام کند و در اجرای تخریب و عقب‌نشینی ساختمان، ضمن رعایت نکات ایمنی و نصب نوار هشداردهنده سرعت بیشتری داشته باشد.
امیر محمدی / شهردار ناحیه2 منطقه18

آسفالت معابر شهرک

  متأسفانه زیرگذر میدان بازار دوم نازی‌آباد شب‌ها به محل خواب معتادان و افراد خلافکار تبدیل شده است. خانواده‌هایی که در نزدیکی این محل زندگی می‌کنند، نمی‌توانند ساعتی را با آسودگی در فضای سبز این میدان بگذرانند چون می‌ترسند توسط معتادان و افراد معلوم الحال مورد حمله قرار گیرند.
منیژه رسولی/  ساکن محله نازی‌آباد
پاسخ مسئول: در هفته‌های گذشته، طی چند مرحله معتادان و کارتن‌خواب‌ها از این محل جمع‌آوری شده‌اند، اما آنها دوباره به محل برمی‌گردند. به عقیده من چاره کار استفاده بهینه از فضای زیرگذر است تا از حالت خلوتی خارج شود و فضایی برای آمد و رفت معتادان باقی نماند.
ابوذر‌الله‌کرمی/ مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه16

این خبر را به اشتراک بگذارید