استارتاپ آلمانی دمودسک (Demodesk) که انقلابی را در فروش آنلاین و مشترییابی برپا کرده است، با سرمایهپذیری 6.7میلیون یورویی از طریق شرکت بالدرتون کاپیتال، بهدنبال توسعه نرمافزار فروش هوشمند خود خواهد بود. به گزارش وبسایت اییو-استارتاپ، چشمانداز اصلی این شرکت گسترش مکالمه با کاربران و مشتریان بهمنظور بهینهسازی سیستم فروش از طریق تعامل آنلاین با آنهاست. این استارتاپ در اواخر سال2017 توسط الکس پوپ و ورونیکا رایدرل تاسیس شده است. آنها که در دانشگاههای استنفورد و کلمبیا نیویورک تحصیل کردهاند، به ساخت استارتاپهای بینالمللی مختلفی کمک کرده و درنهایت دفتر استارتاپ خود را در مونیخ برپا کردهاند. دستیار ملاقات آنلاین دمودسک به تکرار فروش در زمان واقعی کمک میکند. در این میان، برنامهریزی و ثبت امور مختلف را بهصورت خودکار انجام میدهد و تجزیه و تحلیلهای بعدی را ارائه میدهد. با این ابزار بهنظر میرسد که توسعه در هر زمینهای امکانپذیر باشد. کاری که در این استارتاپ انجام میشود، معرفی محصول و فروش آن بهصورت چندجانبه و نه تکنفره است. در سیستمهای فروش آنلاین سنتی، توضیحات و معرفی بهصورت تکنفره و یکطرفه صورت میگیرد، اما در دمودسک، شرایط برای فعالیت همه کاربران وجود دارد.
کاربران درگیر کار میشوند
در همینه زمینه :