• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 13 شهریور 1399
کد مطلب : 109124
+
-

با مردم

گرانی آب و هوا در قطب اقتصاد کشور
خوردن آب در خوزستان گران است چون ساخت بدون برنامه سد گتوند باعث شوری آب خوزستان شده و ما مجبور به تصفیه آب از آب‌های لوله کشی شهر توسط دستگاه‌های گران قیمت هستیم. هوای خوزستان هم منهای گرمای ذاتی‌اش با بودن تاسیسات نفتی و کانون های گردوغبار که در سایه بی‌توجهی‌ها شکل گرفته، تکلیفش مشخص است و بدون کولر ثانیه‌ای نمی‌توان تحمل کرد که قیمت کولر گازی هم از 20میلیون تومان  گذشته است. سؤال این است که چرا در قطب اقتصاد کشور آب و هوا باید این میزان گران باشد. آیا مسئولان نگران نیستند که مردم هر روز بیشتر مجبور به مهاجرت شوند و خوزستان عزیز کم‌جمعیت شود؟
ذهبی از اهواز

یکسان‌سازی‌ حقوق با توجه به سنوات پرداخت باشد
آیا درست است که بیمه شده‌ای با 10سال سابقه پرداخت، معادل بیمه شده‌ای با 20سال سابقه پرداخت حقوق بگیرد؟ آیا بهتر نیست در یکسان‌سازی‌ به این موضوع توجه شود تا حقی از آنهایی که سنوات بیشتری برای پرداخت حق بیمه دارند، ضایع نشود؟
الهی از کرمان

درختان کاج ارمکان در حال خشکیدن
درختان کاج محله ارمکان واقع در بزرگراه جلال آل احمد، تقاطع پل یادگار امام، منطقه٢ ناحیه5 شهرداری به‌علت کم آبی و کمبود رسیدگی در حال خشک شدن هستند؛ درحالی‌که مسئولان مدام شعار توسعه فضای سبز می‌دهند. واقعا توقع توسعه بیشتر در این شرایط بحران اقتصادی را نداریم، اما تقاضا داریم نسبت به حفظ همین میزان فضای سبز اهتمام کافی شود.
شهروند تهرانی

قیمت دام زنده و گوشت مدیریت شود
تقاضا دارم مسئولین محترم جهادکشاورزی و امور دامی فکری به حال قیمت دام زنده و دامداری کشور بکنند زیرا قیمت دام زنده با قیمت گوشت بازار هیچ تناسبی ندارد و با وضع گرانی علوفه و هزینه زیاد نگهداری دام، وضع دامداران کشور خیلی نامطلوب شده است.
حافظی از یاسوج

وضعیت بد حیوانات باغ‌وحش «چاه نیمه» زابل
وضعیت باغ‌وحش چاه نیمه زابل بسیار بد است و حیوانات این باغ‌وحش نیازمند حمایت هستند. به‌نظر می‌رسد نظارتی بر وضعیت این باغ‌وحش نمی‌شود. خرس سیاه بلوچی که نمونه‌ای نادر است در این باغ‌وحش در بدترین وضعیت و در فضایی بسیار کوچک نگهداری می‌شود. وضعیت بقیه حیوانات هم بهتر نیست و همه آنها گویا بیمار هستند. اگر واقعا توان نگهداری این حیوانات را نداشته‌اند چرا آنها را به بند کشیده‌اند.
حیدری از زابل

محدوده کارگر شمالی تا میدان انقلاب محل تجمع اشرار شده
از جلوی پارک لاله تا میدان انقلاب که محدوده کارگر شمالی است پر از گداهای پابرهنه بزرگسال، بچه کولی‌هایی که گدایی می‌کنند و زنانی  با سر و شکل آشفته و آلوده شده است. بچه  قد‌کوتاهی هم بین این افراد هست که لباس های عجیب می‌پوشد و اغلب با عابران پیاده درگیر می‌شود و هر کس که از بغلش رد می‌شود با بازوی سنگینش به کمر و بازوی عابران می‌کوبد یا گیس دختران کوچک را می‌کشد. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل و پایان دادن به این وضعیت را دارم.
دولتخانی، شهروند ساکن منطقه

تسهیلات برای فرزندان هیأت علمی ظالمانه است
تسهیلاتی که تحت عنوان اعطای تسهیلات به فرزندان هیأت علمی اعطا می‌شود منشأ بی‌عدالتی است. قطعا فرزند کارگری که زحمت کشیده و رتبه عالی آورده نباید با فرزند هیأت عملی که با کمترین زحمت وارد دانشگاه محل تدریس پدرش می‌شود، یکی باشد که اگر اینگونه است آن فرزند کارگر به چه امیدی باید درس بخواند. مسئولان به این ظلم آشکار و نابخشودنی پایان دهند.
مادر یک دانشجوی کوشا

حقوق کارگر روزمزد را نمی‌دهند
بعد از مدت ها بیکاری در مجتمع نسیم دانش به‌صورت موقت مشغول به‌کار شدیم. بعد از چند روز از کار اخراج مان کردند ولی حقوق روزمزد ما را نمی‌دهند. اکنون تقریبا 15روز گذشته ولی مدیر مجتمع پاسخ نمی‌دهد و می‌گوید حسابم مسدود است یا دسته چکم همراهم نیست. با این شرایط تکلیفمان چیست؟
کارگر درمانده

این خبر را به اشتراک بگذارید