• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 13 شهریور 1399
کد مطلب : 109117
+
-

نکته بازی

امان از این 3 نقطه...
یحیی گل‌محمدی بعد از شکست در داربی حذفی انواع و اقسام بهانه‌ها را ردیف کرد و گناه ناکامی را گردن مسائل بیرون از زمین انداخت. او مطلقا انتظار نداشت هواداران به این مسئله واکنش منفی نشان بدهند؛ مخصوصا که این فرمول طی سال‌های گذشته در بقیه باشگاه‌ها جواب داده بود! موضع‌گیری پرسپولیسی‌ها علیه یحیی آنقدر تند بود که او همه پست‌های اینستاگرامی‌اش را پاک کرد و مدتی در فضای حقیقی و مجازی آفتابی نشد. روز سه‌شنبه اما یحیی برگشت و قول 3 خرید جدید را داد. او البته با کلی تأخیر بابت باخت در داربی هم عذرخواهی کرد، اما باز دلش نیامد دست از بهانه‌جویی بردارد؛ بنابراین در بخشی از پیامش نوشت: «هرچند عقیده دارم این بازی را فوتبالی نباختیم، اما...» آقا ول کن این 3 نقطه کذایی را. اشتباه کردی، باختی، تمام شد و رفت. قبول کن!

وقتی پول‌تان زیادی می‌کند
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که تا چند روز پیش به‌خاطر ماجرای دیگری خبرساز شده بود، اخیرا در حوزه تخصصی خودش مصاحبه کرده و گفته: «هزینه‌های‌مان زیاد است. به‌عنوان مثال بابت هر نوبت میزبانی در ورزشگاه آزادی 350میلیون تومان می‌پردازیم.» لااقل در مورد این یک قلم، ما همان اول بازگشایی مسابقات نوشتیم که باشگاه پرسپولیس می‌تواند در ورزشگاه اختصاصی خودش یعنی استادیوم شهید کاظمی از رقبا میزبانی کند و از شر این هزینه خلاص شود؛ مخصوصا که خیلی از بازی‌های این تیم تشریفاتی خواهد بود و حضور تماشاگر هم در مسابقات ممنوع است. بعد همین آقای رسول‌پناه طوری میزبانی در ورزشگاه شهید کاظمی را تکذیب کرد که انگار مثلا یک پیشنهاد خجالت‌آور بوده. رئال مادرید با آن عظمتش بازی‌های آخر فصل را در کمپ تمرینی‌اش برگزار کرد، اما لابد آنها به اندازه پرسپولیس پول ندارند!

خب به چی می‌خندی؟
آقا اصلا اسم ما را بگذارید سنتی، احساساتی، آماتور یا هر چیز دیگری که دل‌تان می‌خواهد. فقط وقتی تصاویر نخستین تمرین خریدهای جدید پرسپولیس با این تیم منتشر شد، چیزی که بیشتر از همه نظرمان را جلب کرد، خنده از ته دل و سبکبارانه اوساگونا بود. یعنی عالی است این حجم از آسودگی و فراغ بال؛ انصافا لواندوفسکی هم الان با وجود شخم زدن فوتبال اروپا نمی‌تواند اینطوری بخندد و شاد باشد. انگار نه انگار استاد بعد از آن نمایش فاجعه‌بار در داربی، توپ پنالتی را هم به کره‌ماه شلیک کرد. به آن قرارداد مفت 150هزار دلاری، خسارت یک توپ فوتبال را هم باید اضافه کنیم. لااقل کمی ناراحت باش، این دل ما خنک شود. خریدهای جدید هم دل‌شان نیامده در این شرایط لبخند بزنند. کل ایران دارد به تو می‌خندد، تو به چی می‌خندی لاکردار بزنند؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید