• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 6 شهریور 1399
کد مطلب : 108743
+
-

ربیع‌خواه: هیچ کس درباره جدایی با من صحبت نکرده است

تا ابد مدیون برانکو هستم


با مصدومیت محمد انصاری به‌نظر می‌رسید یحیی می‌تواند روی ربیع‌خواه حساب باز کند اما این بازیکن هم با شکستگی پاشنه پا مواجه و مجبور شد پای خودش را گچ بگیرد. مدافع سرخپوشان به‌زودی گچ پای خودش را باز می‌کند و دوباره تمرینات را از سر می‌گیرد. اما از حالا گفته می‌شود یحیی برای فصل آینده روی او حساب باز نکرده و احتمالا یکی از جداشده‌های قطعی سرخپوشان خواهد بود. ربیع‌خواه درخصوص شرایط این روزها به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

 بالاخره ماراتن لیگ‌برتر به پایان رسید. این فصل را چطور دیدی؟
واقعا سخت‌ترین فصلی بود که من تجربه کردم. انگار قرار نبود لیگ  تمام شود اما هر چه بود تمام شد و باز هم این پرسپولیس بود که قهرمان شد و نشان داد باکیفیت‌ترین تیم ایران است.
 فکر می‌کردی پرسپولیس این فصل هم بتواند قهرمان شود؟
باور کنید که از همان ابتدای فصل ایمان داشتم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد. در ادامه و با بیماری کرونا می‌ترسیدیم چهارمین قهرمانی را از دست بدهیم که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و لیگ ادامه پیدا کرد. پرسپولیس یک‌بار بعد از برانکو و یک‌بار هم بعد از رفتن کالدرون مجبور به تغییر دادن سرمربی شد. همه می‌دانند که بعد از هر تغییری مربی زمان می‌خواهد تا به شرایط تیمی دست پیدا کند اما یحیی آنقدر باهوش بود که توانست کیفیت خودش را از همان ابتدا نشان دهد.
 طی این چند سال توانستی عناوین زیادی را با پرسپولیس به‌دست بیاوری.
واقعا این مثل یک ‌رؤیا است و قطعا در آینده همه متوجه خواهند شد که پرسپولیس چه کار بزرگی انجام داده. خوشحالم در تیمی بازی کردم که تمام افتخارات فوتبال ایران را به نام خود زد.
 تا پیش از رفتن برانکو، این مربی به‌شدت به بازی تو اعتقاد داشت اما حالا شایعاتی درباره جدایی‌ات به گوش می‌رسد. این شایعات تا چه اندازه صحت دارند؟
برانکو یکی از بزرگ‌ترین مربیانی بود که به ایران آمد. او خیلی به من اعتماد داشت و من همیشه مدیون برانکو خواهم بود. درخصوص جدایی هم هیچ‌کس تا به حال با من صحبتی نکرده. فقط می‌توانم بگویم تا روزی که در پرسپولیس باشم با تمام وجود بازی می‌کنم و هر زمانی هم که مرا نخواهند می‌روم و تا ابد به‌عنوان هوادار این تیم را تشویق می‌کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید