• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 6 شهریور 1399
کد مطلب : 108733
+
-

مرگ خواستگار جنایتکار در درگیری با پلیس

مرگ خواستگار جنایتکار در درگیری با پلیس

مردی که پس از شنیدن جواب رد از سوی خانواده دختر موردعلاقه‌اش آنها را به رگبار بسته و 3نفر را به قتل رسانده بود در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد.
به گزارش همشهری، عصر 22خرداد سال گذشته جنایت هولناکی در روستای کوهریزگلو در شهرستان قلعه گنج استان کرمان رخ داد. آن روز 2مرد که مسلح به کلاشنیکف بودند وارد خانه یکی از اهالی روستا شدند و پس از جر و بحث و مشاجره، آنها را به رگبار بستند و گریختند. با گزارش ماجرا به پلیس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و دریافتند که در جریان این تیراندازی 5نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌اند. 3نفر از آنها براثر شدت جراحات جان باخته بودند اما 2نفر دیگر هنوز نفس می‌کشیدند و به بیمارستان منتقل شدند. در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که عامل جنایت کسی نیست جز خواستگار شکست خورده دختر این خانواده. مأموران متوجه شدند که این مرد از مدت‌ها قبل به دختر جوان علاقه داشته و به خواستگاری او رفته اما هربار از خانواده دختر جواب رد شنیده بود. همین مسئله باعث اختلاف و دشمنی میان آنها شده بود تا جایی که خواستگار سمج روز حادثه با همدستی برادرش قدم به خانه دختر گذاشتند و او و خانواده‌اش را به رگبار بستند. در جریان تیراندازی او، پدر، مادر و عمه دختر جانشان را از دست دادند اما دختر جوان و برادرش که مجروح شده بودند از خطر مرگ نجات یافتند. 
با شروع تحقیقات پلیسی،  مأموران به سرنخ‌هایی از برادر قاتل اصلی دست یافتند و او را که مدام مخفیگاهش در استان‌های مختلف ازجمله کرمانشاه و هرمزگان را تغییر می‌‌داد ردگیری و مدتی بعد دستگیر کردند. متهم اصلی اما هنوز فراری بود تا اینکه معلوم شد او در یکی از نقاط کوهستانی شهرستان قلعه‌گنج مخفی شده است. تیمی از مأموران راهی آنجا شدند و وقتی عملیات شبانه برای دستگیری این مرد آغاز شد، او شروع به تیراندازی به سوی مأموران کرد اما دقایقی پس از شروع درگیری مسلحانه هدف اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و کشته شد. با مرگ این مرد 32ساله، از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح جنگی به همراه مقداری مهمات جنگی کشف شد و به گفته سردار عبدالرضا ناظری، رئیس پلیس استان کرمان، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این قاتل ۳۲ ساله، سوابقی ازجمله سرقت مسلحانه، تیراندازی و قاچاق موادمخدر نیز داشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید