• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 5 شهریور 1399
کد مطلب : 108665
+
-

نکته بازی

شاید این آخرین داربی فصل نباشد
تقریبا همه مطمئن هستند که بازی امشب پرسپولیس و استقلال در نیمه‌نهایی جام‌حذفی، سومین و آخرین داربی فصل است، اما شاید یک نبرد دیگر هم برای سرخابی‌ها در راه باشد. پرسپولیس و استقلال از اواخر شهریور برای حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر خواهند شد؛ جایی که اگر 2تیم از گروه‌های خود صعود کنند، شانس رویارویی با یکدیگر را در مراحل حذفی خواهند داشت.
 استقلال در گروه اول و پرسپولیس در گروه سوم مسابقات قرار دارند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در مرحله یک‌هشتم نهایی تیم‌های صعودکننده از گروه‌های اول و دوم با هم ملاقات می‌کنند و صعودکنندگان گروه‌های سوم و چهارم هم به مصاف هم می‌روند.
 پس در یک‌هشتم شانس مواجهه سرخابی‌ها صفر است، اما اگر هردو به یک‌چهارم نهایی برسند آنجا یا در نیمه‌نهایی احتمال برخورد بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد.

حافظه ضعیف افشین پیروانی
پرسپولیس روی کاغذ در بازی امشب برابر استقلال میزبان است، اما با اینکه هیچ تماشاگری اجازه حضور در ورزشگاه را ندارد، سرخپوشان به‌دنبال اجرای قانون 90 به 10 بودند؛ لابد برای اینکه 4متر پارچه بیشتر روی سکوها بیندازند.
وقتی هم که با این درخواست مخالفت شد، افشین پیروانی زمین و زمان را به هم دوخت که «آی ایهاالناس، از میزبانی داربی فقط پرداخت اجاره ورزشگاه برای ما ماند.» اینجا باید خدمت سرپرست کم‌حواس سرخپوشان عرض کنیم که سازمان لیگ سال گذشته درست قبل از همین مرحله نیمه‌نهایی اعلام کرد قانون 90 به 10 شامل جام‌حذفی نمی‌شود.
 ابلاغ این قانون در آن زمان به نفع پرسپولیس بود؛ چون سرخپوشان باید در اصفهان برابر سپاهان به میدان می‌رفتند. نمی‌شود که قانون را هربار به سود شما عوض کنند اخوی! 4متر پارچه که این همه دعوا
ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید