• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 4 شهریور 1399
کد مطلب : 108562
+
-

با مردم

  جلوگیری از تخریب و ریزش بورس کار سختی نیست
برای دولتمردان و مسئولان کاری ندارد اگر اراده کنند که جلوی ریزش بورس را بگیرند. اگر این اصلاح سنگینی که هم‌اکنون شاهد آن هستیم ادامه یابد بازار وارد فاز ریزش می‌شود. آن وقت است که تبعات آن دامن همه کشور را خواهد گرفت. وقتی مسئولان سراسیمه 50میلیون کد بورسی صادر می‌کنند و سعی در ورود به همه جا دارند باید به انتظار تبعات آن هم باشند.
عدلی از تهران 

  پیوند کلیه در همدان انجام نمی‌شود
به‌دنبال شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون هیچ پیوند کلیه‌ای در بیمارستان بهشتی همدان انجام نشده و عمل‌های انجام شده برای هفت پیوند کلیه در تهران بوده است. این موضوع مشکلات بسیاری برای بیماران ایجاد کرده است. یکی از نزدیکان من که به تازگی در تهران پیوند شده است مدام مجبور به آمد و شد بین تهران و همدان است که بسیار نگران‌کننده است. اگر هم قرار باشد در تهران بمانند از پس هزینه‌های اقامت برنمی‌آیند و در این شرایط بد اقتصادی و بحرانی شیوع کرونا مجبور به آمد و شد هستند. بحث این است که اگر در تهران امکان پیوند کلیه هست پس در همدان کرونا زده هم این امکان هست.
دانشمند از همدان 

  سگ‌های پارک سرخه حصار  بی‌ آزارند
نحوه جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب در پارک سرخه حصار بسیار نامناسب است. این سگ‌ها اغلب اهلی و رها شده هستند و آسیبی به مردم نمی‌زنند اما برخی افراد که فوبیا دارند به 1888زنگ می‌زنند و عوامل اجرایی آنها نیز با رفتار نامناسب این حیوانات بی‌آزار را از پارک منتقل می‌کنند. به جای برخورد بد با این حیوانات بی‌گناه با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی مردم را از بی‌آزار بودن این حیوانات مطلع کنند و عوامل اجرایی جمع‌آوری این سگ‌ها را برای برخورد با گرانفروشان و ملتهب‌کنندگان بازار به‌کار گیرند. در عین حال در بنرها اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی کنند که مردم چگونه با حیوانات مواجه شوند.
دلسوخته وطن 

   قلع و قمع درختان بلوط کوه‌کلاه
درختان زیادی در منطقه کوه‌کلاه در استان لرستان به بهانه راه‌شکافی قلع و قمع شده‌اند این در حالی است که مسئولان در این رابطه پاسخگو نیستند. مسئول محیط‌زیست استان عنوان می‌کند در بخش پاپی که این اتفاق رخ داده منطقه حفاظت شده نداریم و این محدوده جزو مناطق حفاظت شده تحت مدیریت ما نیست. مسئول منابع طبیعی خرم آباد نیز می‌گوید اداره کل منابع طبیعی لرستان باید پاسخگو باشد و ما اجازه نشر و بحث درباره خبر را نداریم. مدیرکل منابع طبیعی هم پاسخگو نیست و درختان کو‌کلاه در پاپی همچنان قلع و قمع می‌شوند.
شیرزادی از خرم آباد

  پمپ بنزین نزدیک به منابع نفت شهران نگران‌کننده است
یک مسئول شورای شهر از منابع نفت شهران و سوهانک صحبت‌هایی کرد که باعث دلگرمی شد، اما توقع داریم همه مسئولان به فکر باشند نه اینکه فقط در حد خبر و طرح موضوع عنوان شود. اکنون موضوع نگران‌کننده پمپ بنزین نزدیک منبع نفت شهران است که فاصله آن با منابع نفت کم است و این مسئله می‌تواند خطرساز باشد. از مسئولان توقع بررسی موضوع را داریم.
 شهروند ساکن شهران

   جاده جنگلی زیبای دیلمان به سیاهکل را دریابید
نبودن جاده جایگزین مناسب برای عبور صدها کامیون حامل سیمان از جاده جنگلی سیاهکل سبب تخریب این جاده جنگلی شده است. مسئولان برنامه‌ای داشته باشند تا اگر راه جایگزینی در شرایط حاضر برای این جاده ندارند، حداقل از کامیون‌های حامل سیمان که از این جاده عبور می‌کنند، عوارض بگیرند و آن را خرج نگهداری و مرمت جاده کنند تا جاده از این وضع اسفبار درآید.
حمید زنگانه از لاهیجان 

   6‌ماه معطلی برای وام ازدواج
به‌رغم اخبار و شعارهایی که درخصوص وام ازدواج مطرح می‌شود، وضعیت پرداخت وام ازدواج افتضاح است. اول فروردین99 ازدواجمان را ثبت کرده‌ایم و از آن زمان تا امروز در نوبت دریافت وام هستیم. بانک‌ها می‌گویند بودجه نداریم یا می‌گویند در نوبت بمانید. با شرایط سخت کنونی بدون کمک و وام چطور زندگی کنیم.
زوج جوان از تهران 

  چراغ‌های همیشه خاموش جاده ماهدشت
جاده ماهدشت از مسکن مهر ماهدشت به سمت مهرشهر دارای چراغ هست ولی این چراغ‌ها همیشه خاموش است. درحالی‌که رفت‌وآمد شبانه در این جاده زیاد و بدون نور کافی خطرناک است.
فاطمه حسینی از ماهدشت کرج

   جوی‌های آب تهران؛ نیازمند لایروبی 
اغلب جوی‌های آب و فاضلاب در خیابان‌های مختلف از شمال تا جنوب شهر تهران نیازمند لایروبی هستند. از مسئولان تقاضا داریم تا پاییز نیامده و بارندگی‌ها شروع نشده فکری برای نظافت و لایروبی این جوی‌ها کنند.
سعیدی از تهران
 
   مردم به داد خانواده 6قلوها برسند
خبر تولد 6قلوهای کرجی در شرایط فعلی خوشحال‌کننده و نگران‌کننده است زیرا بدون کمک مالی مسئولان و مردم ممکن است دغدغه‌های خانواده 6قلوها چند برابر شود. شماره حسابی برای کمک به این خانواده اعلام و بر آن نظارت شود تا هموطنان انسان دوست آنان را از مستاجری نجات داده و بتوانند یک پرستار استخدام کنند. صدا و سیما و مسئولان سازمان هایی مثل بنیاد مستضعفان هم به داد این خانواده برسند. هر جای دیگر دنیا باشد نهایت حمایت از چنین خانواده‌ای به عمل خواهد آمد.
شهروند دغدغه مند از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید