• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 4 شهریور 1399
کد مطلب : 108529
+
-

بورس طلای غرب تهران


معروف‌ترین بورس‌های طلا و جواهر شهر تهران را راسته طلافروشی‌های بازار بزرگ و خیابان کریم‌خان می‌دانند. البته این دو راسته بازار، قدیمی‌ترین و کامل‌ترین مراکز خرید طلا و جواهرات تهران به‌شمار می‌روند. اما اگر ساکن غرب تهران هستید و می‌‌خواهید طلا بخرید، یک مرکز خرید بسیار کامل در نزدیکی شماست.
     مجتمع تجاری و اداری الماس‌ غرب یکی از چند مرکز خرید طلا و جواهر منطقه صادقیه است. این مجتمع در سال1387 افتتاح شد و ساختمان آن شامل 2بخش تجاری و اداری است. بخش اداری این مجموعه در 4طبقه و مشتمل بر 50 واحد است و طبقات همکف و زیرین مجتمع به بورس طلا و جواهر اختصاص دارد.
      مغازه‌های این مرکز و کل پاساژ مجهز به سیستم دوربین مدار بسته و اطفای حریق است و تقریبا همه مغازه‌ها نیز مجهز به تابلوهای نمایش آخرین قیمت طلا و سکه هستند، بنابر این اگر غیر از خرید طلا و جواهر، مایل به خرید سکه به قصد سرمایه‌گذاری هم هستید، مجتمع الماس غرب بهترین جاست.
      این مجتمع در منطقه صادقیه، خیابان ستارخان، بین فلکه اول صادقیه و پل یادگار، نبش خیابان خسرو واقع شده و جز ایام تعطیل، هر روز از ساعت 10 الی 13:30 و 16 الی 21پذیرای مراجعین است. مجتمع الماس غرب از لحاظ دسترسی و رفت‌وآمد هم شرایط آسانی برای مراجعان دارد و می‌توانید به‌راحتی و ظرف کمتر از 10دقیقه از متروی طرشت به این مرکز خرید برسید.
      در این مجتمع نسبتا جدید، انواع طلا و جواهرات به‌روز را در مدل‌ها و قیمت‌های متفاوت می‌توانید پیدا کنید. البته نمی‌شود گفت که خرید از این مرکز، نسبت به خرید از راسته طلافروشی‌های بازار بزرگ به‌صرفه‌تر است، ولی این اطمینان را داشته باشید که آنچه می‌خرید شیک، به‌روز و ماندگار است.
      مزیت این مرکز خرید این است که در فاصله کمی از آن 2پاساژ بزرگ طلا و جواهر دیگر هم وجود دارد که البته نسبت به مجتمع الماس غرب قدیمی‌تر هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید