• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 3 شهریور 1399
کد مطلب : 108497
+
-

ویسی: خوش‌شانس بودم که سکته نکردم

بعد از تعطیلی لیگ، زندگی جدیدی را شروع کردیم

ویسی: خوش‌شانس بودم که سکته نکردم

امیرحسین اعظمی

عبدالله ویسی در یک ماموریت غیرممکن در نهایت پیکان را در لیگ برتر حفظ کرد. او در مورد روزهایی که در این چند‌ماه پشت‌سر گذاشت به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.
  از بازی آخر مقابل سپاهان شروع کنیم. چه حسی در طول 90دقیقه داشتید؟
این آخرین بازی ما بود و می‌دانستیم که همه‌‌چیز دست خودمان است. دوست نداشتیم در آخرین بازی به سپاهانی بخوریم که سهمیه لیگ قهرمانان می‌خواهد ولی به هر حال این قرعه برای ما از قبل رقم خورده بود. از یک طرف باید روی بازی خودمان تمرکز می‌کردم و از طرفی به فکر دیگر نتایج بودم و نگرانی خاصی داشتم. واقعا استرس داشتم ولی خدا را شکر که در آخر همه‌‌چیز به خوبی برای پیکان تمام شد.
 شما بعد از تعطیلی با پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان که 4تیم پرقدرت لیگ هستند روبه‌رو شدید و با این قرعه خیلی‌ها تصور نمی‌کردند در لیگ بمانید.
بله، قرعه ما سخت بود. در نخستین بازی بعد از تعطیلی به پرسپولیس باختیم ولی ما باید خیلی زود خودمان را جمع‌و جور می‌کردیم. ما بعد از تعطیلی لیگ زندگی فوتبالی جدیدی را شروع کردیم و آن زمان به بچه‌ها گفتم که لیگ از همین حالا برای ما شروع می‌شود. خوشبختانه در ادامه وضعیت برای ما به خوبی پیش رفت. ما می‌دانستیم که برای ماندن در لیگ نباید به استقلال، سپاهان و تراکتور ببازیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.
 پیکان در خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشت. آیا در این زمینه هم تغییر ایجاد کردید؟
ما در 8بازی آخر فقط 3گل خوردیم و این بسیار مهم و تعیین‌کننده بود. پیکان در خط دفاعی بازیکنان خوبی داشت ولی مسئله مهم به دفاع تیمی برمی‌گشت که ما در بازی‌های دوستانه سعی کردیم روی این موضوع کار کنیم. خوشبختانه در بازی‌هایی که بعد از کرونا انجام دادیم از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.
 آیا در این مدت پیش آمد که نسبت به ماندن در لیگ ناامید شوید؟
اگر چنین حسی به من دست می‌داد طبیعتا کار سخت می‌شد. در فوتبال باید جنگید، وقت گذاشت و زحمت کشید. من ایمان داشتم که می‌مانم و این را به مسئولان باشگاه و کارخانه هم گفته بودم.
 ظاهرا در مصاحبه‌ای گفته بودید که چند‌ماه به اهواز نرفتید؟
بله، من از فروردین‌ماه به اهواز نرفتم و در این چند‌ماه فشار وحشتناکی را تجربه کردم. ما در خطر سقوط بودیم و باید جای من قرار می‌گرفتید که ببینید برای هر بازی چقدر استرس و فشار وجود دارد. من خوش‌شانس بودم که سکته نکردم و خدا را شکر که سالم هستم.
 آیا قرار است در پیکان بمانید؟
فعلا که چیزی مشخص نیست و من هم صحبتی با آقای گرشاسبی و دیگر مسئولان پیکان برای فصل آینده نداشتم. هر احتمالی وجود دارد، باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید