• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 3 شهریور 1399
کد مطلب : 108484
+
-

اجیر کردن آدمکش 2میلیاردی برای انتقام‌جویی

داخلی
اجیر کردن آدمکش 2میلیاردی برای انتقام‌جویی


با مرگ مجروح حادثه جنجالی تیراندازی در سعادت‌آباد، این پرونده پیش روی بازپرس جنایی قرار گرفت و جزئیات تازه‌ای از ماجرا فاش شد. 
به‌گزارش همشهری، ‌تحقیقات در این پرونده از روز هفتم مرداد‌ماه امسال آغاز شد. ظهر آن روز ساکنان یکی از خیابان‌های سعادت‌آباد صدای تیراندازی شنیدند و متوجه درگیری سرنشینان 2 دستگاه خودروی سوناتای سفید و جک مشکی رنگ شدند. در این درگیری خونین چند گلوله شلیک شد که به‌خودروهای پارک شده کنار خیابان هم اصابت کرد و پیش از رسیدن پلیس، سرنشینان هر دو خودرو فرار کردند. درحالی‌که تحقیقات از سوی مأموران کلانتری134 شهرک قدس ادامه داشت مشخص شد که پسری جوان به‌دلیل اصابت گلوله از ناحیه کمر و پا مجروح و به بیمارستانی در شمال‌غرب تهران منتقل شده است. او یکی از سرنشینان سوناتا بود که در تحقیق از وی معلوم شد  عاملان تیراندازی خونین از افراد سابقه‌دار هستند. مأموران دریافتند که دعوای آنها بر سر یک دختر بوده است. در ادامه افرادی که در نزاع شرکت داشتند تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و 15نفر از آنها یکی پس از دیگری دستگیر شدند. تمامی دستگیر‌شدگان سوابق زیادی در پرونده‌شان داشتند؛ مانند قاچاق مواد‌مخدر از نوع شیشه، درگیری مسلحانه، حمل‌سلاح و مهمات غیرمجاز، نزاع و شرارت دسته‌جمعی. 
مجروح حادثه تیراندازی سعادت‌آباد که صاحب نمایشگاه اتومبیل بود روی تخت بیمارستان روز شنبه اول شهریور‌ماه پس از گذشت بیش از 20روز از حادثه، تسلیم مرگ شد. در این شرایط گزارش مرگ وی ساعت16 شنبه به قاضی ساسان غلامی بازپرس جنایی تهران اعلام و تحقیقات جنایی درباره این پرونده جنجالی آغاز شد.

کینه مرگبار 
کارآگاهان اداره دهم آگاهی در جریان بررسی‌های خود دریافتند که تیراندازی به‌خاطر انتقام‌جویی بوده و 2 برادر به نام‌های فرشید و فرید دستور این جنایت را داده بودند.
ماجرا از این قرار بود که مقتول مدتی قبل با دختری به نام سارا دوست شده بود. اما با یکدیگر دچار اختلاف شده و سارا دوستی‌اش را با مقتول به‌هم زده بود. این دختر جوان مدتی بعد با یکی از 2 برادر به‌نام فرید دوست شد که خبر آشنایی او به گوش مقتول رسید. حتی چند شب قبل از حادثه تیراندازی سارا در جشن تولد فرید که در فشم برگزار شده شرکت کرده بود و یکی از افرادی که در مهمانی حضور داشت با مقتول تماس گرفته و گفته بود که سارا در جشن تولد فرید حضور دارد.
مقتول که از شنیدن این خبر خشمگین شده بود، برای انتقام از سارا و رقیب عشقی‌اش به همراه دوستانش قدم در مهمانی گذاشتند و درگیری میان 2رقیب شروع شد. مقتول با چاقویی که همراهش بود فرید را زخمی کرد. او حتی فرید و برادرش را تهدید کرد که برای انتقام‌جویی، بلایی بر سر یکی از اعضای خانواده‌شان خواهد آورد. این حادثه آتش کینه در دل 2برادر را روشن کرد تا جایی که آنها تصمیم به انتقام هولناک گرفتند.

معامله برای آدمکشی
2 برادر به‌دنبال راهی برای انتقام بودند تا اینکه تصمیم گرفتند یک آدمکش حرفه‌ای اجیر کنند. آنها به سراغ مجرم سابقه‌داری رفتند که کلکسیونی از جرایم در پرونده‌اش داشت. 2برادر از او خواستند تا جان مقتول را بگیرد. آنها با یکدیگر وارد معامله شدند و آدمکش اجیر شده حاضر شد تا در قبال دریافت 2 میلیاردتومان دست به جنایت بزند. 2 برادر بخشی از پول را به‌عنوان پیش‌پرداخت به‌حساب آدمکش اجیرشده واریز کردند و  بعد از این معامله آدمکش اجیر شده به همراه نوچه‌هایش، سدراه مقتول شده و شروع به تیراندازی کردند. آنها درحالی‌که مقتول زخمی شده بود، او را سوار ماشین‌شان کرده و یک ساعت و نیم در خیابان چرخاندند.
 آدمکش اجیر شده و نوچه‌هایش، مقتول را درحالی‌که گلوله خورده بود شکنجه دادند و لب هایش را با دستور 2برادر با چاقو بریدند و بعد رهایش کردند. با به‌دست آمدن این اطلاعات در روند تحقیقات ماموران، هم‌اکنون 15نفر در این پرونده بازداشت شده‌اند که یکی از آنها قاتل اجیر شده است. این شرور سابقه‌دار در بازجویی‌ها به قتل مرد نمایشگاه‌دار اقرار کرده و گفته است: من به‌خاطر پول حاضر شدم آدم بکشم.
متهم دیگری که در این پرونده جنجالی فراری شده، یکی از 2برادر کینه‌جوست و تلاش برای دستگیری برادر دیگر ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید