• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 2 شهریور 1399
کد مطلب : 108367
+
-

با مردم

  نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد
صبح بسیار زود برای تعویض پلاک به مرکز تعویض پلاک اتحاد مراجعه کردیم و متوجه شدیم که امکان این کار وجود ندارد مگر اینکه از قبل نوبت اینترنتی گرفته باشید. درحالی‌که از شنبه در خبرها آمده بود که پلیس راهور ناجا اعلام کرده که از اول شهریور، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک اتحاد و الغدیر تهران صرفاً با نوبت اینترنتی خدمات‌رسانی می‌کنند. این موضوع بسیار عالی است اما نباید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد که صدها نفر در گرگ و میش هوای صبحگاهی سرگردان نشوند؟
سیدپور از تهران 

   وضعیت اسفبار اتوبوسرانی کیانمهر 
در شرایطی که به‌خاطر افزایش چند برابری هزینه مجبور به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل اتوبوس هستیم وضعیت اتوبوسرانی در کیانمهر کرج بسیار بد است. طبق چیزی که خود راننده‌های اتوبوسرانی این خط عنوان می‌کنند بیشتر از چند دستگاه اتوبوس در این خط نیست که آنهم سرفاصله حرکت آنها بسیار طولانی است و اغلب مسافران باید ساعت‌ها در انتظار اتوبوس بایستند. نتیجه پیگیری از مسئولان هم فقط یک پاسخ است و آن اینکه اتوبوس‌ها برای بخش خصوصی است و نمی‌توان کاری کرد. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای این موضوع بکنند.
مظاهری از کیانمهر کرج

  برداشت آب مارون برای دهدشت غربی‌رؤیا شد
۱۲ سال است که وزارت نیرو پروژه برداشت آب از رودخانه مارون برای آبرسانی اراضی زراعی بالادستِ واقع در اطراف شهرهای سوق و دهدشت تحت عنوان طرح آبیاری حومه غربی دهدشت را در دستور قرار داده و پروژه را نیز به‌عنوان یک پروژه ملّی و مهم تعریف کرده است که باعث ایجاد بارقه‌های امید در قلوب مردم و جوانان این خطه شده بود؛ اما برخلاف انتظارمعمول سرعت و پیشرفت پروژه یادشده به حدی ناامیدکننده و کند است که لاک‌پشت نیز در قیاس با آن موجودی سریع به‌حساب می‌آید.
مردم شهر دهدشت و حومه غربی، بخش سوق و توابع

   مردم کرمانشاه همچنان کرونا را جدی نمی‌گیرند
کرونا در کرمانشاه همچنان هست اما نه مردم به‌طور جدی رعایت می‌کنند و نه ادارات و سازمان‌ها به دورکاری راضی می‌شوند و نه برای رسیدن به محل کار امکاناتی تعبیه شده و نه حتی در محل کار توصیه های بهداشتی رعایت می‌شود.
وحدانی از کرمانشاه 

   مسئولان از هم‌اکنون به فکر سیلاب های پاییز و زمستان باشند
اکنون که بارندگی نیست زمان برنامه‌ریزی برای جلوگیری از سیلاب‌های مخرب در پایتخت است. نه اینکه بعد از سیل به میزان آمار خسارات اعلام شده بپردازیم. چند سال قبل سیلی بنیان‌کن آمد که بخشی از بزرگراه همت را تخریب کرد که علت آن براساس مطالعات صورت گرفته دستکاری در میزان دبی این رودخانه و آب‌شستگی شدید رودخانه کن اعلام شد. هم‌اکنون هم پیکره آسیب‌پذیر روددره کن که پل‌های مختلفی روی آن احداث شده آسیب‌پذیر‌تر شده و آب‌شستگی‌های شدیدی که در کف رودخانه ایجاد شده احتمال وقوع سیلاب با یک بارندگی سنگین را بالا می‌برد. به‌عنوان یک کارشناس از مسئولان تقاضا دارم از هم‌اکنون به فکر باشند.

پاسخ مسئولان
فعالیت پارکبان‌ها از دی‌ماه 95غیرقانونی اعلام شده است

روابط عمومی منطقه یک شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با موضوع «فعالیت غیرقانونی پارکبان‌ها در درکه و دربند» در ستون با مردم روز 11مردادماه پاسخ داده است: درخصوص فعالیت غیرقانونی پارکبان‌ها در خیابان‌های درکه و دربند با عنایت به اتمام طرح پارکبان‌ها در سطح شهر تهران از دی‌ماه 1395دریافت هرگونه وجه از شهروندان توسط اشخاصی که خود را پارکبان معرفی می‌کنند غیرمجاز است و جمع‌آوری و برخورد قانونی با این افراد باید از طریق نیروی انتظامی و مراجع قضایی صورت گیرد. ضروری است شهروندان محترم نیز درصورت دریافت هرگونه وجهی از سوی چنین افرادی ضمن خودداری از پرداخت مراتب را به سامانه 110و 137شهرداری اطلاع دهند تا اقدامات لازم معمول گردد. امید است به حمایت قضایی و انتظامی از سوی مراجع مربوطه اقدامات مدیریت شهری در این خصوص به سرانجام مطلوب منجر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید