• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
پنج شنبه 30 مرداد 1399
کد مطلب : 108163
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/G6Q1Q
+
-

با مردم

   مسئولان پیگیر بازگرداندن ارزها به کشور باشند
بانک مرکزی دو‌ماه یک‌بار تعدادی اسامی منتشر می‌کند که فلان افراد یا شرکت‌ها ارز دولتی گرفته‌اند ولی وارداتی نداشته‌اند. اعلام این اسامی چه نفعی به حال جامعه دارد. بهتر نیست پیگیر بازگرداندن ارزها به کشور باشند.
گلپور از تهران

   خلف وعده در مورد پرستاران گیلانی
پرستارانی که در اوج بحران کرونا در گیلان خطر را به جان خریدند و قدم به میدان درمان بیماران مبتلا نهادند با خلف وعده مسئولان مواجه شدند. نخستین بار انتشار فراخوان جذب پرستار در قالب قرارداد ۸۹ روزه در گیلان بی‌پاسخ ماند اما فراخوان بعدی که مبتنی بر جذب پرستار با قرارداد شرکتی بود، از سوی پرستاران مورد استقبال قرار گرفت. بعضی پرستاران از بیمارستان‌های خصوصی استعفا دادند و به امید استخدام در بیمارستان‌های دولتی به این فراخوان پاسخ مثبت دادند و در شرایطی دشوار، خطر ابتلا به این بیماری مهلک را به جان خریدند و به کمک کادر درمان بیمارستان‌های دولتی آمدند. عده‌ای از پرستاران طرحی نیز به امید استخدام به تمدید طرح پرداختند و در محیط پر از تنش بیمارستان‌ها به ادامه کار پرداختند اما متأسفانه پس از گذشت چند‌ماه این پرستاران با خلف وعده مسئولانی روبه‌رو شدند که آنها را در شرایطی بسیار سخت به‌کار دعوت کردند. این رسم انصاف و مروت است که پیشگامان عرصه درمان را با خلف وعده بیازارند و از انرژی و توان آنان بکاهند.
پرستار گیلانی

   عملیات تعریض اتوبان کرج - قزوین متوقف شده است
مدت 8‌ ماه است که عملیات تعریض اتوبان کرج- ‌‌قزوین محدوده پل فردیس تا خروجی مهرویلا آغاز شده است.از ابتدا هم پروژه‌ با سرعت مطلوبی در حال پیشروی نبود و پیمانکار پروژه با تجهیزات بسیار محدودی در سطح پروژه فعالیت می‌کرد و اکنون مدت زیادی است که تمامی فعالیت‌های این پروژه متوقف شده است.
به‌دلیل ایجاد ترافیک سنگین و دائمی در این محدوده، که علت عمده‌ آن، باریک بودن زیرگذر‌های عبوری از اتوبان و نیز ورود ماشین‌های سنگین به این بزرگراه پس از پل فردیس است، نیاز است که این پروژه‌ حیاتی خیلی سریع به نتیجه برسد تا موجبات آرامش هموطنان فراهم شود؛ همچنین در مصرف سوخت صرفه‌جویی صورت گیرد.
زین العابدینی از کرج

   نبود امکانات ورزشی در بخش جغین شهرستان رودان
بخش جغین با بیش از ۱۷هزار نفر جمعیت در فاصله ۴۵کیلومتری جنوب شرقی شهرستان رودان از کمترین امکانات ورزشی بی‌بهره است. این بخش دارای بازیکنان و ورزشکاران مستعدی است که می‌توانند در مسابقات استانی، ملی و حتی درصورت فراهم شدن زمینه مساعد در رقابت‌های بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند. همانطور که تاکنون بارها در رشته‌های مختلف ورزشی استان و شهرستان افتخارآفرینی کرده‌اند، اما متأسفانه تاکنون جغین در حوزه زیرساخت‌های ورزشی مظلوم واقع شده است. نبود زیرساخت‌های مناسب، موجب نابودی و به تعطیل کشاندن بعضی از ورزش‌ها شده است که اگر به‌زودی به این موضوع رسیدگی نشود سبب سرخوردگی نوجوانان و جوانان ورزشکار این بخش می‌شود و می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به‌دنبال داشته باشد.
دهکار از جغین بندرعباس

   فکری برای اسکان دانشجویان خوابگاهی کنند
همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد که خوابگاه‌ها تعطیل شوند، اما برگزاری کلاس‌های کارگاهی و لزوم حضور دانشجویان در برخی کلاس‌ها باعث شده برخی دانشجویان مجبور باشند بین 4 تا 7 ساعت در روز در رفت‌وآمد باشند. اکنون با دایر بودن ترم تابستانی هم این مشکل وجود دارد ولی قطعا با آغاز سال تحصیلی مشکل دوباره آغاز می‌شود و جان عده زیادی از دانشجویان و خانواده‌هایشان با این روال در خطر است. حتما می‌توانند راهی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی در خوابگاه‌های دانشجویی لحاظ کنند.
کریمی از تهران

  مزارع پرورش ماهی در آستانه ورشکستگی
گرانی خوراک ماهی باعث شده هزینه تولید هر کیلوگرم ماهی بیش از قیمت فروش آن باشد در نتیجه مزرعه‌داران یا مجبورند از جیب هزینه کنند که خالی است یا کارشان را تعطیل کنند. اگر شرایط اینگونه پیش برود تمام مزارع پرورش ماهی با ورشکستگی مواجه می‌شوند، این در حالی است که هم‌اکنون در سایه نبود نظارت بیشترین سود تولید ماهی به جیب دلالان می‌رود که با قیمت پایین ماهی را خرید می‌کنند و با قیمت بالا می‌فروشند.
محمدی از سنندج

  دریافت مبلغ اضافه در مسکن مهر پرند ادامه دارد
درحالی‌که تصویب کرده‌اند هیچ پول اضافی زمان تحویل ملک نباید از مالکان مسکن مهر سایت عمران پرند گرفته شود، این روال غلط و غیرمنصفانه ادامه دارد و مالکان جریمه دیرکرد تحویل مسکن مهر را باید بپردازند. درحالی‌که قبلا یک‌بار پول تمام وسایلی را که در سند قید شده است به نرخ روز گرفته‌اند. اکنون سؤال این است که به مردم چه مربوط است که سازنده 9سال دیر کرده و مسکن را تحویل نداده است و چرا مردم باید تاوان کم کاری‌ها را بدهند. لطفا به داد ما برسید.
جمعی از مالکان مسکن مهر پرند تهران

   بلاتکلیفی سرمایه‌گذاران کمپوست در کرج
تعداد زیادی از مردم اقدام به همکاری با شرکت سایه‌گستران زندگی ایرانیان جهت تولید کود ارگانیک ورمی کمپوست در کرج کردند که بعد از گذشت بیش از ۷سال همچنان بلاتکلیف هستند. از مسئولان قضایی توقع رسیدگی و ورود به این موضوع را داریم.
علیزاده از کرج 

این خبر را به اشتراک بگذارید