• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 مرداد 1399
کد مطلب : 108112
+
-

کریمی می‌خواهد در داربی بازی کند

مصدومیت چشمی و کریمی شوکی تازه به استقلالی‌ها وارد کرده است

کریمی می‌خواهد در داربی بازی کند

امیرحسین اعظمی

استقلالی‌ها پس از بازی با پیکان فقط خبر بد شنیده‌اند. پس از اخراج دانشگر و فرشید باقری، حالا خبر مصدومیت روزبه چشمی و علی کریمی و احتمال غیبت این بازیکنان در داربی، شوکی بزرگ به کادرفنی و هواداران وارد کرده است. کاوه ستوده، پزشک استقلال درخصوص آخرین وضعیت چشمی و کریمی گفته است: «کریمی از ناحیه عضله چهارسر ران دچار کشیدگی شده و روزبه چشمی هم از ناحیه عضله همسترینگ پشت پا، آسیب جدی دیده است. بلافاصله بعد از تشخیص صورت‌گرفته، اقدامات درمانی و فیزیوتراپی در دستور کار قرار گرفته ولی این 2بازیکن قطعا مقابل شاهین بوشهر غایب خواهند بود. هفته بعد و پس از MRI مجدد و تست‌های فانکشنال (عملکردی)، درباره وضعیت این بازیکنان اطلاع‌رسانی جدیدی خواهیم داشت.»
پزشک آبی‌ها اشاره‌ای به وضعیت چشمی و کریمی برای داربی نداشته اما براساس اخبار رسیده هر دو بازیکن شانس کمی برای بازی پنجم شهریور مقابل پرسپولیس دارند. اینطور که گفته می‌شود مصدومیت کریمی جدی است و او قطعا به داربی نمی‌رسد اما چشمی ممکن است بتواند برای دقایقی استقلال را در این بازی همراهی کند. البته این تمام ماجرا نبوده و نیست چراکه علی کریمی که امسال یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بوده، می‌خواهد هرطور شده در داربی بازی کند. او به دوستان و نزدیکانش گفته داربی برایش حیثیتی است و حتی با ریسک بالا هم می‌خواهد مقابل پرسپولیس به میدان برود. بد نیست بدانید استقلال در این فصل در همه رقابت‌ها 36‌بار به میدان رفته که تنها در 4دیدار علی کریمی را به همراه نداشته و از این تعداد، فقط در بازی حذفی مقابل فجرسپاسی برنده از زمین بیرون آمده است! آنها بدون کریمی به الاهلی باختند که او به‌دلیل سرماخوردگی این بازی را از دست داده بود، کریمی در 2دیدار مقابل ذوب‌آهن و سایپا هم غایب بود که این 2بازی با تساوی به پایان رسید. همین آمار نشان می‌دهد کریمی تا چه اندازه برای استقلال بازیکن مهمی است و طبیعتا خودش هم بهتر از هر کسی از این موضوع اطلاع دارد.
  ناراحتی از یک شایعه
کریمی در این شرایط از انتشار یک خبر ناراحت است. برخی نوشته‌اند که او بابت 2فصل از استقلال 20میلیارد خواسته ولی این خبر حقیقت ندارد. کریمی تا به امروز هیچ مذاکره‌ای با مسئولان استقلال در مورد فصل آینده انجام نداده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید