• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 27 مرداد 1399
کد مطلب : 107828
+
-

خبرهای کوتاه


  ساماندهی میدان انقلاب با رویکرد  TOD
علی اشراقی، رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج:

طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی میدان انقلاب که پس از اعمال اصلاحات لازم در کارگروه فنی به تأیید رسیده بود، مورد بحث و بررسی اعضاء قرار گرفت و پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح، قرار شد طرح مذکور مجدداً با رویکرد TOD  و بارگذاری متناسب بازبینی شود و درباره مابقی میادین نیز اقدام مشابه انجام گیرد.بر اساس این گزارش میدان انقلاب یکی از پرترددترین میادین پایتخت به حساب می‌آید که عبور و مرور افراد پیاده در این محل با خطرات بسیاری روبه‌رو است.(همشهری)

  نصب ۵ دستگاه «خوددریافت پسماند» در میادین میوه و تره بار
صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران:

سازمان پسماند تا پایان هفته، ۵‌دستگاه RVM را در میادین میوه و تره‌بار دریاچه خلیج‌فارس، سردار جنگل، لواسانی، صادقیه و ولنجک نصب خواهد کرد تا شهروندان به ازای تحویل پسماندهای خشک مثل پلاستیک و شیشه به دستگاه، به اندازه ارزش ریالی این محصولات اعتبار دریافت کنند و با این اعتبار که به شکل قبض در اختیار مشتری است، از میدان میوه و تره‌بار خرید کنند. برنامه‌ریزی شهرداری تهران، نصب دستگاه‌های خوددریافت پسماند در ۲۰۰ نقطه از پایتخت است.  (همشهری)

  9خط اتوبوس تندرو، شب‌ها فعال هستند
محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

 تهران از معدود شهرهای دنیاست که ناوگان اتوبوسرانی آن بدون یک دقیقه تعطیلی به‌صورت ۲۴‌ساعته فعال است و اتوبوس‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند. ۹ خط تندرو که شمال و جنوب و همچنین غرب و شرق و مرکز تهران را به هم پیوند می‌دهند، در ساعات شب نیز فعال هستند. ساعت فعالیت خطوط 9گانه شبانه تهران، از ۱۰ شب آغاز می‌شود و تا ۵ بامداد روز بعد ادامه دارد. (همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید