• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 25 مرداد 1399
کد مطلب : 107666
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/L95pX
+
-

نکته بازی

اشتباه را تکرار می‌کنم، پس هستم
به سلامتی، حضور تیم کشتی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر قطعی شد. البته آبی‌ها به همین مقدار هم بسنده نکرده‌اند و قرار است در رشته‌هایی همچون تکواندو، کاراته  و  وزنه‌برداری هم فعال شوند. قصه، قشنگ قصه پدر فقیر یک خانواده است که در رتق و فتق امور یک بچه وا مانده، اما همینطور به فرزندآوری ادامه می‌دهد. آقا شما با این همه مشکلات مالی از کجا قرار است پول بیاورید و خرج این تیم‌ها کنید؟ سرنوشت همه تیم‌های غیرفوتبالی سرخابی‌ها، بدحسابی و اعتراض و اعتصاب بوده؛ آخرین آنها هم مصاحبه‌های خشمگینانه بازیکنان تیم شطرنج پرسپولیس. خب البته استقلالی‌ها می‌گویند برای تیم کشتی اسپانسر گرفته‌اند؛ اما چه تضمینی هست که پول این اسپانسر را هم خرج چاله چوله‌های پرشمار فوتبال نکنید؟ بابا رئال مادرید هم با آن عظمتش فقط یک تیم فوتبال و یک تیم بسکتبال دارد.

پیام ما به امید نورافکن
هافبک خبرساز سپاهان روی صفحه شخصی‌اش 2پیام محترمانه خطاب به 2 داور ارسال کرده است. امید نورافکن سعی کرده با کمال ادب به بیژن حیدری و موعود بنیادی‌فر تذکر بدهد که اشتباهات آنها در 2 بازی لیگی و حذفی با استقلال باعث نابودی سپاهان شد. خب البته خیلی از کارشناسان عقیده دارند سپاهان در این 2 مسابقه از نظر داوری متضرر شد، اما آیا واقعا ناکامی طلایی‌پوشان دلیل دیگری نداشت؟ مثلا خود آقای نورافکن در این 2 بازی چه کرد؟ او در مسابقه اول باعث اخراج آرش رضاوند شد، اما خودش هم سر دعوای الکی با وریا یک اخطار گرفت و مربی ناچار شد از ترس کارت دوم، بین 2 نیمه نورافکن را تعویض کند. در بازی دوم هم که اساسا خبری از استاد در زمین مسابقه نبود. شما هم بخشی از این ناکامی بزرگ هستید دوست عزیز!

گران‌تر از ویلموتس!
اسکوچیچ بهمن‌ماه سال گذشته سرمربی تیم ملی شد و از همان روز تا الان یعنی بیش از 6‌ ماه است که حقوق بیکاری دریافت می‌کند! کرونا کلا بساط فوتبال دنیا را به هم ریخته و تیم ملی هم از این قاعده مستثنی نیست. الان هم که خبر رسیده مسابقات مقدماتی جام‌جهانی حداقل تا فروردین 1400به تعویق خواهد افتاد؛ این یعنی 7ماه بیکاری مضاعف علاوه بر آن 6 ماه ابتدایی! اسکوچیچ که یکی از دلایل انتخابش دستمزد پایین او بود، در 13‌ماه اول هیچ ماموریتی ندارد؛ بنابراین او فعلا از ویلموتس کلاهبردار هم برای فوتبال ایران گران‌تر درآمده، مخصوصا اگر هزینه‌های اسکان و سفر او به شهرهای مختلف برای «فعال‌نمایی» را درنظر بگیریم! خب البته در این مورد مطلقا گناهی متوجه دراگان نیست و همه مربیان ملی در فوتبال دنیا شرایط مشابه دارند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید