• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 25 مرداد 1399
کد مطلب : 107643
+
-

مبلمان و تجهیزات اداری

اگر قصد خرید مبلمان و تجهیزات دفتری، میز و صندلی برای اداره یا محل کارتان را دارید باید سری به راسته فروش این محصولات در خیابان حسن‌آباد تهران واقع در خیابان حافظ، حد فاصل خیابان جمهوری و امام خمینی(ره) بزنید.
  توجه داشته باشید که طی سال‌های اخیر علاوه بر فروشگاه‌های مبلمان، تجهیزات دفتری و میز و صندلی تعدادی مغازه‌های فروش تختخواب، تشک و وسایل فلزی نیز در این راسته بازار فعال و باعث رونق بیشتر آن شده است.
   بورس خیابان حسن‌آباد ازجمله
 راسته بازارهای واقع در قلب پایتخت است که علاوه بر آثار باستانی دیدنی و منحصر‌به‌فرد خود، ضلع شمالی آن به مرکز فروش مبلمان، تجهیزات دفتری و میز و صندلی در کنار راسته بازارهای فروش انواع دریل، مته و ابزار و یراق‌آلات تبدیل شده است. هنگام خرید از این راسته بازار دیدن سنگفرش‌ها و آثار باستانی نیز خالی از فایده نخواهد بود.
   در این راسته بازار انواع مبلمان و تجهیزات اداری برندهای خارجی در کنار محصولات تولید‌کنندگان ایرانی با قیمت و کیفیت متفاوت در حالی عرضه می‌شود که اغلب فروشندگان از گارانتی محصولات فروخته شده خود خبر می‌دهند، اما در بازار اینگونه اقلام، معمولا گارانتی از جایگاه چندان 
با ثباتی برخوردار نیست پس به هنگام خرید از کیفیت لوازم خریداری شده مطمئن شوید.
   قرار گرفتن بورس مبلمان و تجیهزات دفتری و اداری حسن‌آباد در محدوده طرح ترافیک، ازجمله نقاط منفی این راسته بازار است اما ایستگاه مترو به‌راحتی خریداران را به این راسته بازار می‌رساند. بنابراین برای رفت‌وآمد به این راسته بازار با استفاده از مترو یا سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند خطوط اتوبوسرانی و تاکسی مشکل چندانی نخواهید داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید