• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 22 مرداد 1399
کد مطلب : 107486
+
-

راز اختلاف مجیدی و مطهری؛ مربی بدنساز

شنیده‌ها می‌گوید برخلاف تصور عمومی آماری که از عملکرد بازیکنان در تمرینات به‌دست سرمربی استقلال می‌رسد، به سود مطهری نیست

امیرحسین اعظمی

این روزها یکی از مهم‌ترین اتفاقات حاشیه‌ای برای آبی‌های پایتخت، ماجرای اختلاف فرهاد مجیدی و ارسلان مطهری است که هفته گذشته رسانه‌ای شد. البته این موضوع بلافاصله با واکنش مهاجم آبی‌ها روبه‌رو شد و مطهری وجود اختلاف با مجیدی را تکذیب و به این موضوع اشاره کرد که بازی‌کردن بازیکن به تصمیم سرمربی مربوط می‌شود.
مطهری با این مصاحبه قصد داشت اوضاع را آرام کند ولی عدم‌خوشحالی این بازیکن بعد از گلش مقابل شهرخودرو دوباره شایعات را درخصوص اختلاف این بازیکن با سرمربی آبی‌ها بیشتر کرد. البته مطهری، مجیدی و دیگر اعضای کادرفنی آبی‌ها دیگر صحبتی در این‌باره انجام نداده‌اند ولی به‌نظر می‌رسید برخی دلخوری‌ها همچنان ادامه دارد که ریشه این موضوع مربوط به چندهفته پیش است.

  اختلاف با مربی بدنساز
ماجرای دلخوری مطهری مربوط به یکی از مربیان بدنساز استقلال می‌شود. گویا این مربی که آمارهای خاصی از وضعیت تمرینی بازیکنان استقلال به مجیدی ارائه می‌دهد، در یک مقطع زمانی بر این عقیده بوده که مطهری شرایط خوبی در برخی آیتم‌های تمرینی ندارد و انجام برخی تمرینات توسط مهاجم استقلال با کیفیت کامل انجام نمی‌شود. برخی از آمارهای مربوط به تمرینات استقلال هم در اختیار مجیدی قرار می‌گیرد که این موضوع البته با ناراحتی مطهری همراه می‌شود. او حتی در چند بازی نیمکت‌نشین شد که این موضوع شایعه اختلافش با مجیدی را بیشتر کرد. البته این را هم باید درنظر گرفت که مطهری از زمان حضور در استقلال یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش بوده و هرگز انتظار نداشته که در مورد وضعیت و کیفیت تمرینات، توسط کادرفنی مورد انتقاد قرار بگیرد.
اواخر خردادماه که استقلال خودش را آماده شروع مجدد مسابقات لیگ برتر می‌کرد، مصدومیت جدی چندبازیکن این تیم واکنش کاوه ستوده، پزشک آبی‌پوشان را به‌همراه داشت و او با انتقاد صریح از شیوه بدنسازی بازیکنان، از مربی بدنساز استقلال خواست که در نحوه تمرینات بدنسازی بازنگری کند. حرف‌های ستوده تنش‌هایی در استقلال ایجاد کرد ولی درنهایت مجیدی با منتشرکردن یک استوری در اینستاگرام حمایت قاطعانه‌ای از مربی بدنساز تیمش انجام داد. این مربی در استقلال یکی از خط قرمزهای مجیدی است و اعتقاد ویژه سرمربی آبی‌ها به بدنساز تیمش باعث شده او جایگاه مستحکمی در این تیم داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید