• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 مرداد 1399
کد مطلب : 107130
+
-

نکته بازی

منتظر بوقچی‌ها هم باشید
خدا را شکر اعتراض‌ها به فرهاد مجیدی جواب داد و او بعد از بازی با شهرخودرو، دیگر مجید نامجومطلق را به نشست خبری نفرستاد، بلکه این بار تصمیم گرفت با فرستادن دستیار دومش به کنفرانس، در آستانه روز خبرنگار یک حال اساسی به منزلت رسانه‌ها بدهد. گفتنی‌ها در این مورد گفته شده و اگر قرار بود نتیجه بدهد، تا الان باید می‌داد. به قول معروف «در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.» با این اوصاف فقط نگرانیم فرهاد مجیدی یک وقت جامی چیزی ببرد. صد البته از خوشحالی هواداران استقلال شادمان خواهیم شد، اما نگرانی‌مان از این جهت است که مجیدی بعد از نخستین قهرمانی، کم‌کم بوقچی‌های تیم را به نشست خبری بفرستد. رزومه آقای مربی هنوز یک خط هم نشده و او این همه طاقچه‌بالا می‌گذارد، حالا ببینید بعد از قهرمانی چطور رفتار خواهد کرد!

اینستاگرام را هم پاک کن کرونا!
این ویروس منحوس کرونا در کنار همه آفت‌هایش، حداقل فضای استادیوم‌های ایران را پاک کرد. اگرچه این مسئله به قیمت حذف کامل تماشاگران انجام شد، اما لااقل یک مدت است داریم حساس‌ترین بازی‌ها را بدون توهین و فحاشی گسترده، بدون حیاکن، رهاکن و پرتاب سنگ و شیر سماور نگاه می‌کنیم. خداوکیلی کی سراغ داشتید بازی استقلال و سپاهان با کلی تصمیم مشکوک داوری، اینقدر آرام برگزار شود؟ فقط کاش کرونا فکری هم به حال اینستاگرام و صحنه‌گردانان 16، 17ساله کانال‌های هواداری می‌کرد. یعنی چی که بروی به سهراب بختیاری‌زاده به‌خاطر شادی بعد از گل تیمش فحاشی کنی؟ اصلا می‌دانید سوابق این آدم چیست و چقدر مهره دفاعی ارزشمندی برای استقلال بود؟ اصلا می‌دانید همان محمود فکری که به‌خاطر ابراز عقیده‌اش آن همه فحش خورد، رکورددار بازی در استقلال است؟ کی تمام می‌شود این بساط؟

جان مادرتان زودتر پول برانکو را بدهید
برای پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ هزار دلیل موجه، حرفه‌ای و اخلاقی وجود دارد. او پول کارش را می‌خواهد که حقش است، به‌علاوه معمار عصر جدید پرسپولیس بوده و ارزش عملکردش خیلی بیش از این حرف‌هاست. از همه اینها که بگذریم خطر محرومیت و کسر امتیاز وجود دارد و طبیعتا باشگاه هر چه زودتر باید آستین‌ها را بالا بزند. همه این هزار دلیل به کنار، دلیل هزار و یکم هم وجود دارد و آن خاموش کردن وکیل برانکو است. آقای دارو بوسیچ این روزها حتی از سعید آذری هم بیشتر مصاحبه می‌کند. معلوم نیست دسترسی خبرگزاری‌های ایران به این وکیل کروات چطور است که هر نیم‌ساعت یک‌بار یک مصاحبه جدید از او در یک رسانه منتشر می‌شود. همه حرف‌ها هم تکراری. آقا، جان مادرتان زودتر پول برانکو را بدهید خلاص شویم. آقای وکیل هم بروند دنبال کارشان ان‌شاءالله.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید